פורום ביקורת מסעדות
נושא: Piccolo Arancio,  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/03/2015 | 20:37
471

ליד טרווי, Vicolo Scanderberg, 112
הייתי במסעדה הזאת לפני 6 שנים כשהייתי ברומא. היו לנו בה ארוחה או שתיים נפלאות שעשו לי ממש חשק לחזור והכרזתי שכשמגיעים לרומא- על הערב הראשון הולכים לשם.
בתחילת הארוחה מוגשים לשולחן לחם וגריסיני, הלחם ככה, הגריסיני נחמד. הייתה רשימת יינות יפה ומכובדת, אבל מטעמי עייפות החלטנו לוותר על היין. כן קיבלנו עם התיישבותינו כוסות יין מוגז ע"ח הבית.
מתפריט האנטיפסטי הזמנו פרושוטו די מונטאיה (מקווה שכך מבטאים) בדיעבד היה מיותר בשבילי (מוצלח אך כשאוכלים רק את זה- מלוח מידי) אבל הבחור נהנה מאד, אמר שהנקניק מצויין.
ראשונות: הוא- פטוצ'יני כמהין, מנה מוצלחת אבל, לטעמי הייתה משעממת. היא הייתה טעימה אבל היה חסר לי בה משהו מעבר לטעם הכמהין, רציתי איזשהו עוקץ, משהו שיחדש לי בין ביס לביס. לצערי לא היה.
אני- פסטה ברוטב שמנת-סלמון שהייתה קרמית ונפלאה. גילוי נאות- זו המנה שאכלתי שם לפני שש שנים ונהניתי ממנה כל כך, בדיעבד, אם הייתי חוזרת לשם שוב כבר הייתי מזמינה מנה אחרת, כי בטוחה שהיו פסטות מעניינות יותר. פשוט הייתי חייבת להתרפק על זכרונות העבר...
לעיקרית חלקנו טלה צלוי עם תפו"א. הטלה היה מוצלח, הבשר היה רך ומתובל היטב. תפוחי היו תפוחי אדמה.
בשלב זה כשהגיע המלצר סיפרתי לו שהייתי במסעדה לפני שש שנים, ושזכרתי אותה מאד לטובה, ושמאד התרגשתי לחזור. הוא התרגש מאד וצ'יפר אותנו באיזה קינוחון ע"ח הבית, איזושהי עוגיה שהייתה חביבה.
סה"כ + בקבוק מים 57 אירו לארוחה נעימה וטעימה.