פורום ביקורת מסעדות
נושא: ועוד כמה קטנות- גלידריות, מעדניות וארוחת צהריים ב4 יורו.  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/03/2015 | 20:51
523

-ברחוב גראצי, שמעבר לטיבר, בשכונה שנקראת PRATI יש גלידריה מעולה שנקראת גראצי. יש להם כמה גלידות מעניינות כמו צנוברים,ערמונים, אורז עם דבש ועוד.
-רומא מלאה בסניפים של GROM, עוד גלידריה מצויינת, וגם DON NINO, עוד גלידריה טובה. יש להם גם קינוחים ומאפים שנראים ממש לא רע. ביקרנו גם בGLATITI, שם טעמתי גלידת וויסקי מאד מוצלחת.

-בגזרת המעדניות היו גם כמה הצלחות:
Volpetti  - מעדניה נהדרת עם גבינות ונקניקים נהדרים, קצת רחוקה ממרכז העיר (למרות שלא רחוקה מהקולוסיאום) הלכנו לשם ברגל כארבעים וחמש דקות של הליכה נוחה- שווה הגעה.
CASTRONI בשכונת פראטי, חנות גדולה עם כל מה שיש לאוכל להציע (טוב, חוץ מפירות וירקות)- גבינות, פסטות, ממתקים, תבלינים, אזור הודי, ים תיכוני, אסייתי, הכל מהכל והכל.    
-שוק אמיקה קמפניה- לא רחוק מהקולוסיאום נמצא השוק המקסים הזה שפתוח רק בשבתות ובו מציעים נקניקים, גבינות, בירות, פירות, ירקות, בשר, שמן זית ועוד ועוד ועוד, שווה לקפוץ.
L'Antico Forno  ממש מול המזרקה של טרווי, מעדניה/ חנות קטנה שמציעה גבינות, נקניקים, לחמים. יש להם עמדה של "הספציאליטה של איטליה" של גבינות ונקניקים (קניתי משם נקניק איטלקי נהדר) אפשר למצוא שם גם דובדבני אמרנה במחיר לא רע בכלל, ומבחר יפה של אלכוהול במחירים הגונים מאד. הם גם מכינים במקום סנדוויצ'ים מהנקניקים והגבינות שיש להם שם.לא לנסוע במיוחד, אבל אם אתם כבר במזרקה- תציצו פנימה.

-ליד המדרגות הספרדיות, ברחוב CROCE נמצא מפעל פסטות קטן שנקרא PASTIFICIO, שמתגאה בוותק של כ90 שנה. כל יום ב1 בצהריים הם מציעים למכירה 2 סוגי פסטות ב2 רטבים, במחיר של 4 יורו למנה. אפשר לאכול בחנות הקטנטנה או לקחת ולאכול במדרגות הספרדיות. שתי הפסטות שאכלנו שם היו טעימות ומוצלחות, פיתרון כייפי לארוחת צהריים זריזה וזולה.