פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקורת מסעדת מול ים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 22/03/2015 | 18:54
44
1123
כבר עבר כמה זמן מאז שהלכנו לשם אבל האירוע עדיין זכור לי טוב..
כידוע מדובר במסעדה מאוד יקרה וההחלטה ללכת אליה התגבשה אחרי דיבורים רבים על לאכול לובסטר ולכבוד היום הולדת של בן זוגי.
מתברר שלמסעדה יש שומר שלוקח את הרכב ומחנה אותו אבל לא ידענו את זה בזמנו וחנינו בחניה סמוכה. התכוונו להתלבש יפה לאירוע אבל יצא כך שבאנו לשם בבגדים הכי מכוערים שלנו (סיפור ארוך ללמה זה קרה) ואני חייבת לציין שאיך שנכנסתי לשם כמעט ישר הרגשתי מאוד לא במקום. במילים אחרות המקום יצר אצלי רושם פלצני.
השרות היה טוב ונראה לי ששם נתקלתי במלצרית הכי מקצועית שאי פעם שירתה אותי. אפילו קשה לשים את האצבע ללמה היא יצרה רושם כזה, זה לא היה בשרות שלה אלא יותר ביחס הכללי שלה כלפינו. יש להם גם מלצר יינות, אבל בשירותיו לא השתמשנו כי שנינו לא שותים יין.
אני הזמנתי לובסטר בחמאה ובן זוגי הזמין לובסטר על הגריל. המנה שלי היתה טעימה אבל שנינו החלטנו שהמנה שלו יותר מוצלחת. גם לקראת הסוף של המנה שלי כמות החמאה כבר עלתה לי לראש והטעם הפך לקצת מגעיל...
הזמנו גם קינוחים ואני מודה שאני לא זוכרת איזה קינוח הזמנתי אבל הוא היה טעים (אבל לא למחיר המופקע שלו) ובן זוגי הזמין קינוח של 7 סוכריות שוקולד שהתבררו כמגעילות ושהמחיר לא היה פרופורציונלי לאיכות בכלל. אני עדיין מופתעת שמסעדה בעלת שם כל כך יוקרתי מגישה משהו כל כך לא טעים. 45 ש"ח על 7 סוכריות שוקולת שפחות טעימות ממה שניתן לקנות בסופר. די מעצבן.
כששילמנו נתתי את הכרטיס אשראי שלי והמלצרית חזרה אחרי כמה דקות ושאלה אם יש לי דרך תשלום נוספת. עניתי לה שלא והיא הלכה. החזירו לי את האשראי ונראה שהכל הסתדר. כשבאתי לצאת שאלתי את המארח אם היתה איזשהי בעיה עם האשראי, הוא ענה לי בפרצוף מעוצבן (ועם הבעה כאילו הוא מת שאני כבר אעוף לו מהפנים) שלא. ממש לא אהבתי את זה ובהמשך התברר שלי שהאשראי שלי הגיע למסגרת שלו והם החליטו לפצל אותו לשתיים בשביל שהתשלום יעבור. לי נראה כאילו הם היו צריכים לשתף אותי במידע הזה, והעובדה שבחרו שלא לעשות זאת והיחס ביציאה נתן תחושה די מזלזלת.
לסיכום, החוויה היתה מורכבת מתחושות טובות ופחות טובות. האוכל טעים אבל יקר מידי לאיכות, במיוחד ובמיוחד הקינוחים. הקינוח של בן זוגי לדעתי לא היה שווה אפילו חצי מהמחיר.
 
תודה על הקריאה.