פורום ביקורת מסעדות
נושא: הדסון  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 25/03/2015 | 10:09
2
417
בסה"כ לקחתי את הקלסיקות של המקום, אז אין הרבה לחדש, אבל בפשטות - היה מצוין. אני לא חובב בשר גדול, אבל זה היה הסטייק הכי מוצלח שאכלתי בארץ.
לראשונה את חלונות ניו יורק, 7 ריבועים לא קטנים של סינטה נאה - כמעט כל הבשר אדום, למי שזה מרתיע אותו, נח על רוטב סמיך. האמת שהביס הראשון היה קצת מאכזב, אבל אולי בקצה הרוטב היה קצת פחות מורגש, וכשהתחלתי לקחת יותר רוטב עם כל חתיכה של סינטה הטעמים נפתחו. המנה לא מתוקה מידי, אבל יש גוון מתקתק שמוסיף. 
לעיקרית רציתי את אחד הנתחים המיוחדים, אבל הם היו קצת גדולים מידי לאחד, אז הסתפקתי בסינטה, שהיא אגב הסטייק הכי זול בתפריט. היא הוגשה פרוסה ועל פלטה חמימה ששמרה על החום לאורך הארוחה - כך הוצע לי ע"י המלצר, באופן רגיל זה מוגש שלם, לפי מה שנאמר לי. זה הזמן להגיד שהשירות היה מצויין לאורך כל הארוחה. הבשר הוזמן MR, והיה אדמדם כראוי - אולי הייתי מעדיף טיפה יותר אדום, אבל איכות הבשר כאן היא לטעמי ללא תחרות במונחים מקומיים. הסטייק עשוי בחמאה אבל לא באופן מוגזם כמו שב-NG למשל, שם לטעמי החמאה מאפילה על טעם הבשר. בצד סלט עגבניות, שהיה נחמד וחרפרף עם שום ופלפלים ירוקים, אבל העגבניות קצת חיוורות, ובאופן כללי עגבניות רגילות בחתיכות גדולות בדר"כ לא עושה לי את זה - מעדיף שרי.
אחרי זה גם היה קינוח - נמסיס מושחתת על קרמל מלוח, קציפת לוטוס מעל ועם טוויל פריך. עמוק וטעים, המליחות של הקרמל הורגשה היטב והנמסיס מוסית וכיפית כמו שעוגה מפוצצת שוקולד יכולה להיות - אבל, מה שבאמת עשה את זה למצויין היה הטוויל שהוסיף פריכות לכל הסיפור. 
סה"כ 230 לפני טיפ, ותודה ל-clickatable על השובר :) בהחלט אחזור לבדוק את הסטייקים המיוחדים. 
אגב מסתבר שיש למסעדה סידור חניה עם החניון בבנין. לא השתמשתי כי לא ידעתי, אבל שווה לבדוק לפני למי שמגיע.