פורום ביקורת מסעדות
נושא: על הבר ב"מסה" בשישי בערב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 28/03/2015 | 17:45
14
528
שבת שלום, 
 
אז אמש דגמתי את "מסה" המפורסמת לראשונה, עם בת זוג. הזמנו מקום בשעות הצהריים של יום שישי, כך שמה שהיה פנוי זה על הבר-הובהר לנו שזה איזור מעשנים וקיבלנו זאת. יצוין כי על אף שמעשנים, זו לא "מחששה" ובהחלט אי אפשר לומר שמסריח או שחנוק. כך שאא"כ עישון פאסיבי מפריע לכם בערך מוחלט, גם לא-מעשנים יכולים לשקול לשבת שם. 
 
לעניין האוכל, הזמנו 2 ראשונות, 2 עיקריות וקינוח אחד. בשתייה אני הזמנתי כוס יין אדום והגברת קוקטייל. היא ביקשה קוקטייל חמצמץ ובכל אופן לא מתוק, וקיבלה קוקטייל...מאד מתוק. הברמן החליף מיד למשהו אחר, שהיה יותר לטעמה. לגביי, הזמנתי כאמור יין והוא מזג לי בלי לומר איזה יין וכו'. גם מים שהוזמנו נשכחו בתחילה, והובאו רק בתזכורת. אפשר לומר שהוא היה בחור מאד נחמד ושירותי, אבל מקצוענות לעילא היא לא הצד החזק שלו. 
 
בראשונות הוזמנו מנת "שקדי עגל עם טורטליני בטטה, קרם ארטישוק ירושלמי וציר בצלי פנינה" (72 ש"ח) כבחירת העלמה ו"כבד אווז "ולרונה" לימון, מוגש עם שוט של שוקולד חצוף" (88 ש"ח) כבחירתי. כמובן שטעמנו משתי המנות, והתגלה שהיא אהבה יותר את שלה ואני העדפתי את שלי :) במנת השקדים לא היה הרבה בשר, והוא היה מעט מלוח מדי לטעמי. עם זאת קרם הארטישוק והציר היו טעימים מאד, וסה"כ מנה טובה. מנת הכבד היא "מצועצעת", לא מעט מתיקות, אבל לטעמי טעים מאד-למעט ה"שוט" שלא הבנתי כל כך את תפקידו בכח ואת חיבור הטעמים.
 
לעיקריות הוזמנו "קוסקוס פירות ים בציר סרטנים וטימין לימוני" (168 ש"ח) כבחירה שלי, ו"רביולי כמהין, קרם לימון וזיתי טאסוס" (96 ש"ח) כבחירה שלה. הקוסקוס היה מעולה לטעמי, פירות ים טובים ברוטב מצוין, מנה בגודל טוב שרק תמחור מעט גבוה מדי לדעתי פגע בה. במחיר כזה ובמנה שבאה עם הרבה רוטב טוב, לא היה מזיק לתת איזו פוקצ'ה או חתיכת לחם לניגוב. לגבי הפסטה-כמהין אני פחות אוהב, אבל הרביולי היה עשוי מצוין, והגברת נהנתה ממנו מאד.  
 
מנה אחרונה השארנו לברמן לבחור עבורנו, והוא בחר "ברולה סמיפרדו וטופי בננות" (54 ש"ח). קינוח פשוט אבל מצוין בטעמיו. 
 
סך הכל השארנו 588 ש"ח לפני טיפ, חוויה חביבה פלוס-האוכל טוב, השירות מאד מסביר פנים. בסופו של דבר התמחור מעט גבוה מדי עבור התמורה, אבל אנחנו בישראל ולפחות ב"מסה" מקבלים תמורה בעד האגרה.