פורום ביקורת מסעדות
נושא: סופ"ש  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 29/03/2015 | 14:36
1
312
די משעמם ולא מוצלח במיוחד..
חמישי בערב קמפנלו בבן יהודה - המסעדה קצת מרגישה "מיושנת" למרות שהיא לא קיימת יותר מידי זמן, פשוט ניסיון להיות מאוד "טרטוריה" אותנטית כנראה, שלטעמי לא בטוח שמצליח במיוחד, הרגיש קצת יותר מידי מאולץ. אבל ניחא, רוב היושבים היו תיירים אגב, המסעדה לא הייתה מלאה במיוחד, לא בטוח שאפילו חצי, קצת שקט מידי בשביל יום חמישי בערב.
האוכל היה בסדר, אבל ממש לא טוב במיוחד, מין נחמד עובר כזה, אבל ממש לא הרבה מעבר - במסגרת דיל 180 ש"ח לזוג, לקחנו קרפצ'יו שהגיעה בצלחת קצת קטנה מידי, עם תועפות שמן ירקרק, באמת מוגזם, עדיף היה יותר בשר והרבה פחות שמן, אם על זה במסגרת התפריט הרגיל לוקחים שם כמעט 50 ש"ח, זו בעיה חמורה מאוד.
שתי העיקריות : פיצה עם מחית כמהין ופיטריות, היה שם בעיקר מחית כמהין אגרסיבית, הפיצה באופן כללי לא מהטובות במיוחד שאכלתי, הבצק היה דק אבל די מוזר, או סתמי.
הקנלוני עגל מעט טוב יותר, אבל לא מצדיק 68 ש"ח בתפריט "הרגיל". הקינוח היה מין קסטת שוקולד, קצת חובבני, אבל די טעים, גבול דק עובר בין חובבני לביתי, בקמפנלו כיוונו לביתי איכותי, אבל לא בהצלחה גבדולה מידי ובשביל זה צריך חומרי גלם שוקולדיים טובים הרבה יותר. 42 ש"ח בתפריט ? לא נעים.
שתינו תה קר שהיה חביב ומיץ תפוזים שהיה מיץ תפוזים "משומר" אבל מאיכות סבירה, סה"כ כ 220 ש"ח, לא נראה לי שיכנס לרשימת המקומות הקבועים, אף פעם לא הייתי חסיד גדול של תוצרות מנה שטרום והביקור די הזכיר לי למה.
 
בשישי בישלנו קצת, שוב פעם קארי פטריות על קוסקוס אינסטנט שסוף סוף יצא מעולה, ברנד TRIA ממרוקו בחסות חבשוש, חומר טוב. ליד זה שרימפסים עסיסיים מוקפצים משקית טובה ותפוחי אדמה קטנטנים בתנור שיצאו משהו משהו יחסית למצוקת התפוחי אדמה המקומיים, מבית הדוד משה, שאפו לדוד. הלכו טוב עם מטבל כוסברה עירית חריף..
לקינוח אירגנו שני פסים מלחמנינה - הפסים היקרים יותר שלהם, עולים כרגע באיזור 49 ש"ח, די הגזמה לדעתי, מצד שני הם פופולאריים כמו אלביס בימי שישי, אז אולי מותר להם. פס הגבינה האפוי (ב 49 ש"ח) היה לטעמינו די סתמי וחלש, אבקת תות שידרגה אותו מאוד. פס הפרג שלהם, הכולל גם מעט תםוחי עץ ואגוזי מלך, הוא כנראה מהטובים בתחום, אבל עדיין, תימחור די פראי.
 
בשבת התארחנו, היה די בנאלי, הבאנו מבחר בירות משפירא והדובים, הדוקטור של הדובים בלטה במיוחד וזו בהחלט אחת הבירות הנעימות, טעימות  והמועדפות עלי לשתייה ביתית בזמן האחרון.