פורום ביקורת מסעדות
נושא: אברקסס צפון שישי בערב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 29/03/2015 | 15:35
1
373
בסוף הצליחו למצוא לנו שולחן באברקסס והנה הביקורת; ארבעה אנשים מבוגרים-
חלקנו את כל המנות. הזמנו את המנה של החציל- מגיעה פרוסה של חציל ולא חציל שלם כמו שציפיתי מאייל שני, עם ביצה קשה שנחתכה בצורת פרח מאוד יפה. גולת הכותרת זה הרוטב עגבניות טחינה מסביב לחציל שהיה ממש ממש מיוחד.
אחר כך הגיעה הכרובית, והמנה הכי טובה בארוחה- סלט לחם. יש לו שתי גרסאות. אחת עם יוגורט והשניה "טבעונית" לא שמתי לב איזו הזמנו אבל הגיעה הטבעונית והיתה מדהימה. סלט של כל מיני עגבניות עם פרוסות פלפל חריף ופטרוזיליה וקרוטוני ענק מלחם מחמצת קשים ומלאים טעם. זה היה כל כך טוב שהזמנו עוד מנה כזו אחר כך.
הזמנו שוב פעם את הפיצה הקטנה- פוקצ'ה עגולה עם קרם פרש פלפל חריף ופלפל שחור. היה גם לחם- שלוש פרוסות לחם ענקיות של לחם מחמצת מעולה! מגיע עם קרם פרש ביקשנו עם טחינה במקום.
האכזבה של הערב- טלה בבישול של שש שעות. הגיע שוק של טלה בסיר חם עם ירקות שורש ולמעלה מזגו טחינה. נראה היה ששכחו לתבל, הבשר היה רך אבל חסר טעם לחלוטין. לא מלח ולא פלפל. אחד מאיתנו היה ממש רעב והחליט שהוא אוכל את זה בכל זאת (לא ברור איך אבל הוא היה נחוש) ככה שלא החזרנו את המנה.
במקום זה הזמנו את השווארמה- נתחי בשר (פלדה טלה רשום) שמגיעים על לאפה טעימה טעימה עם יוגורט וסלט ירוק חמוץ מעל- גבעולי תרד, פטרוזיליה, בצל ירוק, פלפל חריף ורוקט. מנה מעולה באותה רמה של המנה של נתחים אינטימיים שאכלנו בפעם הקודמת.
זה השלב בו הזמנו שוב את הסלט לחם עם עגבניות ותפוח אדמה שהגיע עם קרם פרש והיה טעים כמו תפוח אדמה מהמדורה עם קרם פרש ;)
לקינוח לקחנו את מנת הבננה (בננה בריבת חלב עם קצפת ושברי עוגייה) שעל אף פשטותה פשוט עושה לנו את זה. כששילמנו גילינו שהבננה היתה על חשבון הבית.
לסיכום הכוכבים של הערב- סלט הלחם, השווארמה (פעם קודמת היתה שווארמה בתפריט אבל היא הוגשה בצלחת עם טחינה וירקות שורש, הגרסה של הלאפה לוקחת בלי שטעמתי את גרסת הצלחת.) וכמובן הבננה.
שילמנו על ארוחה שארכה שעתיים וארבעים וחמש דקות לארבעה מבוגרים 419 ש"ח (אם היינו משלמים על הבננה זה היה 455) ויצאנו שבעים ומאוד מאוד מרוצים.