פורום ביקורת מסעדות
נושא: זכינו במרכז בקרקע בגליל, ויצאנו לחגוג   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 05/04/2015 | 23:12
20
982
בתמונה הראשונה, איפה שאני עומדת.. מאחורה בהר..רחוק- שם הולך להבנות הבית שלנו ,יוהווו!!! 
עיניין של שנה,גג 50 אולי נעבור לשם

אז כשקיבלנו את הטלפון המיוחל, לקחנו את כל המשפחה (שזה בקיצור- שנינו +כלב) ונסענו לשלם את מה שצריך, במקום לחזור למרכז ,נשארנו לילה וחגגנו במסעדות כמו שצריך.
 
מסעדה ראשונה : אין שם ,בחיי שחיפשתי. מסעדת בשרים ממש ממש טובה שנמצאת בתוך הכפר ראמה (ראמי) ,עצרנו בתחנת הדלק בכניסה לישוב ושאלנו על מסעדה טובה לחגוג אז כיוונו אותנו אליה הגישו  כבש לו , 12 סוגי סלטים ,ובשבילי הר ציפס עם עוף ממולא בחלקי פנים ואורז ממש ממש טעים.   וישבנו בחוץ (עם כלב כאמור) כל כמה דקות דקות מלצר אחר יצא להתנצל שהוא לא יכול להכניס אותנו בגלל הכלב וכל כמה דקות אנחנו אמרנו שלא יתנצלו כי זו בחירה שלנו להגיע איתו והם עושים לנו טובה בכלל שמאפשרים לנו לשבת לאוכל אצלהם. שאלתי איך קוראים למסעדה ואמרו שהם מחליפים בעלים ויהיה שם אחר אז כרגע אין שם. 

מסעדה שניה : טרנסליבניה בכביש גישה מעלות תרשיחא . גריל רומני . 
בשר בשר ובשר ,טעים טעים וטעים. 
לא זוכרת אם היא כשרה או לא,כי אנחנו גם ככה לא אוכלים לחם עם הבשר שלנו ואכלנו ממש מהר כי היינו באטרפ ללכת לראות את השטח ולשלם את שובר הקרקע. היה לי ממש טעים ושירותי מאוד .

קינוח חגיגה  שהבלאגן כבר נגמר , גלידריית בוזה בתרשיחא.
מדובר על חנות גלידות בוטיק ,עם טעמים הכי מושלמים שיש !!!!!!!!!!!
המחירים פשוט בדיחה 6 טעמים (3 לי ול3 לו) ב38 ש"ח . 
קרפ +גלידה+תוספות ב15 ש"ח 
והטעמים...אוי הטעמים  המיוחדים , בגיזרת הסורבה - הכל מיוחד : סורבה קוקוס קלוי וכרמל ,אבטיח ואגס,סורבה שוקולד ,סורבה לימון וטימין , בקיצור- סורבה מושלם .
בגיזרת החלבי : טעמים כמו כרמל מלוח קוקוס וקשיו (כן כן קשיו) ,מסקרפונה תאנים,מסקרפונה שוקולד, טעם הבית "בוזה" שילוב של שוקולד עם בצק עוגיות ונוטלה , מלכת השוקולד שזה שוקולד לבן,קוקוס ועוד משהו טעים, והטעם האהוב עלי שאין בכל מקום-מנטה עם שבבי שוקולד -יאמממ!!! . 
ויש גם ויטרינה עם קרטיבים וארטיקים תוצרת יד. 
מקום מומלץ למי שמגיע בשבת לשוק תרשיחא (נמצא ממש בכניסה לשוק ליש הסושיה) וסתם לטייל בתרשחיא באמצע שבוע.
תמונות מצורפות