פורום ביקורת מסעדות
נושא: קפה גן סיפור  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 17/04/2015 | 11:46
2
557
לדיווח המלא בבלוג פה גדול
 
קפה גן סיפור היא מסעדה חלבית בחולון
 
ביקרתי שם פעמיים לאחרונה, בין היתר בפסח שאז המסעדה היתה כשרה לפסח.
 
מה אכלנו?
 
ראשונות
 
  • פולנטה כפרית: ירקות קלויים על הגריל על מצע פולנטה עשירה ומטבעות גבינת סנט מור בציפוי פריך (32 שקל): המנה כללה פולנטה, שני "מטבעות" גבינת סנט מור, ומעל הפולנטה כרובית, עגבניות, פטריות, בטטה, סלק ובצל. הפולנטה, שכללה חלב, היתה קרמית, רכה ומלאת טעם, והשילוב עם הירקות והגבינה היה מצוין. מנה טעימה וטובה.
 
 
עיקריות:
 
 
  • שקשוקה ירוקה- תבשיל תרד, מנגולד, שמנת וגבינת עיזים עם עגבניות שרי, גרגירי חומוס עשבי תיבול וביצים טריות (59 שקל): השקשוקה כללה את כל האמור למעט גבינה ושמנת שלא נראו במנה. מנה פשוטה, נטולת רוטב (נאמר מראש שאין רוטב) ובינונית. אולי אם היתה גבינה זה היה יותר טוב. כמו כן קיבלנו לחם כשר לפסח  עם 3 מטבלים טובים- טחינה, לבנה וטפנד זיתים, וכמו כן סלט טרי. 
 
  • רביולי בטטה ברוטב עגבניות (45 שקל) היתה מנה נוספת. עקב פסח, הפסטה היתה עשויה מקמח תפוחי אדמה. הבצק היה מצוין- רך אבל לא סמרטוטי, המילוי היה סביר, ויחד עם הרוטב זה היה רביולי טעים ומוצלח.
 
  • לזניה בטטה עם סלט (59 שקל) : הוזמן בביקור הראשון לפני פסח: דפי הפסטה היו טובים, רכים במידה, והמילוי שהכיל בטטה וגבינה, היה סביר. זה לא כמו לזניה טובה באמת, אבל היא היתה לא רעה. נחמד.
 
קינוח
 
  •  פבלובה - מרנג נוגט, קרם מסקרפונה, קדאיף, תותים טריים וקרמבל בנגיעת קונפיטורת תות  (38 שקל):  גם זה היה בביקור הראשון לפני פסח. הקינוח היווה את אכזבת הארוחה. מראה המנה היה מבולגן להחריד, עם הררי קרם ושערות קדאיף בתוך צלחת עמוקה. הקרם היה חמוץ מדי, והיו יותר מדי שערות קדאיף. מרנג כמעט ולא היה. קינוח סתמי ומיותר.
 
שורה תחתונה:
 
מבחינת האוכל- הוא היה רוב הזמן היה טעים, (אם כי גם היו נפילות כמו הפבלובה והשקשוקה) ושווה את המחיר.
 
היו אבל 2 בעיות: השירות : המקום היה עמוס לעייפה והמלצריות ניסו לתמרן בין הסועדים, מתרוצצות ללא הפסקה, הולכות וחוזרות ללא הרף. ישבנו קרוב למטבח אז אי אפשר היה להימנע מלשים לב לזה, על אף שאני בדרך כלל מנסה (ומצליח) להתעלם ממה שמסביב. השירות שקיבלנו היה סביר, למעט המתנה של קרוב לחצי שעה למנה ראשונה. כששאלנו את המלצרית, לאחר כ-25 דקות מה קורה עם המנה, היא השיבה ש"עוד לא עברו 10 דקות". עניתי לה שעברו כבר מעל 20 ואז היא הלכה לבדוק. גם אם לא עברו – ממש לא היה צריך להגיד את זה.
 
דבר שני: הרעש היה מחריד! היה קשה לדבר בצורה נורמלית. ישבנו בפנים שהיה רועש יותר מבחוץ. אם אלך לשם שוב - אשב בחוץ ולא בפנים.