פורום ביקורת מסעדות
נושא: סופש עמוס  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/04/2015 | 18:38
364
ביום חמישי בערב צפינו בהשפלה של מכבי בטורקיה. במקור תכננו על פיצה אבל סגרנו על וולפנייטס. אני אכלתי המבורגר עם תוספת של גבינה, היה משביע ובמקום.
 
בשישי בבוקר לצערי הייתי צריכה לקפוץ ללימודים אז הבחור בילה קצת בלווינסקי אצל אלברט ובגרובשטיין, הביא הרבה ציוד הבייתה וגם מרציפנים נפלאים שטחנו כל סוף השבוע. בצהריים רצינו לאכול לא רחוק מהבית עם חברה ודה באן היה מלא מדי בשביל להכיל עגלה אז קפצנו לרונימוטי. חלקנו לראשונה מנת פולנטה נהדרת שכללה הרבה מאוד פרמזן וגם קצת שמן כמהין שדווקא תרם למנה. המנה הייתה מתירס טרי ובהחלט הייתה אחת החזקות.
אני והחברה חלקנו צלחת מולים - המולים היו עשויים טוב אבל הרוטב למטה היה מלוח מדי. טליאטלה שרימפס עם ארטישוק ממיוחדי היום היה מצוין והתאים בדיוק לאווירה. הבחור לקח טליאטלה עם עגבניות ערבה וריקוטה שהיה טעים מאוד גם הוא.
קינחנו מהמיוחדים עם עוגת שקדים שכללה גם קרם שמנת וגם קצת גיל שאיזן מצויין את המתיקות.
יחד עם שני אפרול שפריץ וכוס יין - 410 שח מוצדקים מאוד לפני.
בערב קפצנו ליומנגוס שיקבל דיווח נפרד, תקציר מנהלים - לא משהו בכלל.
 
בשבת בבוקר אחרי ביקור בגינת הכלבים קפצנו עם זוג חברים לאבו חסן, כיוון שהיה תור מטורף לקחנו מסאבחה וחומוס הבייתה עם פיתות. בבית ישבנו על הגג בשמש הטובה עם בירות וקמפארי סודה. זה היה מפוצץ, טעים ובדיוק מה שיום שבת צריך.
במהלך השבת גם הכנסתי ל brine את הבריסקט שהבחור קנה השבוע אחרי שיניב (מיטמרקט) התלונן שלא הבאנו לו לטעום פעם קודמת שהכנו.
 
אחרי צהריים קפצנו לחגוג יום הולדת לדודה של הבחור (85!) והוא הכין את עוגת שוויצריה הקטנה של עוגיונט. העוגה הייתה מצוינת וקצרה מחמאות.
 
אחרי כל הסופ"ש העמוס הזה נשארנו עם חסרי רצון לצאת מהמיטה ולכן התכרבלנו לצפייה בהשלמת פרקים של סדרות שאנחנו אוהבים עם ויונייה של תשבי, אחרי בקבוק אחד החלטנו שאנחנו רעבים והזמנו פיצה (דומינוס, לא מעניין במיוחד) כדי לעזור לנו עם הבקבוק הזה.
 
תפוז קצת לא משתף פעולה עם הנסיון שלי להעלות תמונות אז אנסה שוב באמשך