פורום ביקורת מסעדות
נושא: לחם בשר, ירושלים. לא התלהבתי.  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 29/04/2015 | 16:40
8
716
היינו שבעה בני משפחה. הצוות היה אדיב ונחמד בטלפון במהלך הזמנת המקום ותיאום מראש לגבי שתי צמחוניות. (אדבר עם השף שיהיה משהו צמחוני מעבר לתפריט הרגיל)
האוכל היה בסדר אבל לא משהו יוצא מן הכלל. המקום רועש בצורה מטורפת. וקהל הסועדים היה מורכב בעיקר מאברכים תוצרת חוץ. בחורים צעירים בשנות העשרים המוקדמות לכל היותר, חרדים מאמריקה, צרפת, דרום-אפריקה וכדומה. חלק בחבורות וחלק בדייטים עם כלותיהם (לעתיד? בהווה? לא תמיד היה ברור)
נפלנו על מלצרית כנראה חדשה במקום וחדשה במקצוע. אין תלונות משמעותיות לגביה, אבל כל התיפקוד שלה היה כזה "כמעט כמו שצריך". 
החל מהתעסקות עם ולייד האף והשפתיים של עצמה תוך כדי שהיא מדברת עם הסועדים או מקשיבה להם. והמשך בזה שלמרות שביקרה בשולחן כמה וכמה פעמים עדיין לא פינתה את הסט המיותר של הסועד שלא הגיע. ועוד.
 
 
ולגבי האוכל עצמו:
ראשונות:
סביצ'ה דג - בסדר בעייני, וטעים לאישתי. 
קרפצ'יו בקר  - שמצא חן בעייני מאוד אבל דווקא בגלל שבקושי היה קרפצ'יו. המון רוטב חמצמץ מתוק ועם שברי בטנים או פיסטוקים קלויים. טעים, קראנצ'י, אבל הבשר בקושי הורגש מכל הבחינות. לא בטעם ולא במרקם. אז אחלה מנה, אבל לא לחובבי קרפצ'יו בצורת בשר נא כבוש מעט ברוטב שעליו.
פוקאצ'ה, שנראתה יותר כמו פיצה אישית גדולה, עם "רגו בשר בקר" בשר טחון ברוטב עגבניות. - לא נרשמה התלהבות.
סלט קינואה - מוגדר בתפריט כך: קינואה אדומה אורגנית, סלק, אגוזי לוז, חמוציות, בצל סגול קצוץ דק ועשבי תיבול. אבל למעשה זה סלק עם סלק עם סלק, ואז גם קצת קינואה ויתר הדברים שברשימה.
לחמעג'ון כבש - הגיע במין מחבת ממתחת מצופה כולה בבצק. בתוך הבצק התחבא תבשיל של בשר כבש טחון, ירקות שורש, פלפל קלוי וזיתי קלמאטה. נראה מאוד מרשים והסועד שאכל היה מרוצהמן המנה.
 
עיקריות:
פילה דג ים, הגיעה צלחת יפה עם חתיכת דג יחסית קטנה על מצע של ירקות. הדג היה עשוי היטב.
פילה בקר עם רוטב יין אדום. הוזמן מדיום. הגיע טיפה יותר עשוי אבל עדיין בסדר גמור. הבשר היה רך אבל חסר את הטעם הבשרי המרשים של נתח "טרי מיושן במקום" כפי שהם מתגאים.
הוזמנו עוד מנות אבל אני לא זוכר.
 
גם האחרונות שבתפריט היו סטנדרטיים.   קרמבל תפוחים, קוקילידה, פרופיטרול, מוס שוקולד, קן קדאיף וכדומה.
חלק הוזמנו. לא שמעתי רשמים בולטים לטובה או לרעה.
 
בקיצור, מסעדה עם אוכל "ככה ככה" במחירים של יותר מסתם "ככה ככה".
 
חבל. ציפיתי ליותר.