פורום ביקורת מסעדות
נושא: צ'אנג בה - נתנזון 17 חיפה - נהדר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 01/05/2015 | 10:40
5
676
בשורה אחת - למה מגיע לי כל הטוב הזה.
 
בתור מי שעדיין באבל על סגירתו בטרם עת של הבוצ'ר באר הנפלא , אני שמח לבשר לצפוניים שבנינו כי קם תחליף ראוי.
המסעדה נקראת ברח' נתנזון 17 בחיפה (ליד כיכר פאריז) ונכון לאתמול למרות שהיא עובדת כבר כמה חודשים עדיין אין לה שלט (אני לא יודע אם זו אידאולוגיה או סתם מס השלטים בחיפה מטורף אבל זה מתחיל להיות טרנד - ואותי אישית הוא די מעצבן) תוסיפו לזה נוכחות עלובה ברשת שמאפיינת בעיקר ילדים בני 9 הגיל בו עדיין אי אפשר לפתוח חשבון פייסבוק או תיבת ג'ימייל ותקבלו מקום שהצליח לחמוק לי מתחת לראדאר למרות ביקורת אוהדת של לארימן לפני כמה שבועות.
 
בקיצור שלשום הוא אזכר אותה בשורה בשולי הביקורת הקטלנית שלו על הזקן והים אז נזכרתי ומיד ניסיתי לגייס שותפים על מנת לנסות אותה.
 
ביום רביעי הנסיון כשל - המסעדה היתה מפוצצת - לןא היה מקום על הבאר ולא הרגשתי נכון לתפוס לבד שולחן של ארבעה
אתמול כבר גייסתי את אחת משותפותי וירדנו מהמשרד כבר ב- 12 על מנת לבדוק את המסעדה.
ב- 12:10 המסעדה היתה ריקה לגמרי - ב- 12:20 כבר לא היה מקום פנוי ואנשים עמדו והמתינו להתפנות מקום - והאמת בצדק.
 
המסעדה מאוד קטנה - עוד אחת מהחנויות האלה של ה- 80 מ' אשר הופכות למסעדה + מטבח מה שאומר שאת עיקר החלל תופס באר גדול ומסביבו עוד כ- 4 שולחנות. המסעדה צבועה בירוק בהיר - שותפתי אהבה לי הוא הזכיר צבע של בית חולים הכסאות נוחים והשולחן כאשר מצליחים לתפוס אחד נעים ומרווח. עוד מאפיין בולט היה הנקיון המופתי - (כבר התחלה טובה).
 
הארוחה העסקית כוללת מנה ראשונה לבחירה מבין 8 אפשרויות, מנה עיקרית ושתיה קלה במחיר המנה העיקרית - 45 - 65 ש"ח.
 
אני בחרתי - סום טאם - סלט פאפאיה עם צ'ילי, עגבניות שרי, שעועית ירוקה , בוטנים ולימון שהיה טעים מאוד, מרענן ועם רוטב מורכב ומעניין
שותפתי בחרה, ים פאלה - סלט מלפפונים ועשבים עם חתיכות דג מטוגנות - שגם הוא היה טעים מאוד מעניין ומקורי.
שני הסלטים הוגשו בקערות גדולות עם סטיקי רייס לספיגת הרוטב.
 
למנה העיקרית שנינו הזמנו את אותה מנה - ולא הצטערנו - שנינו הזמנו "גאנג נומאי גג" שזה בעצם תבשיל קארי ירוק בחלב קוקוס עם חצילים ברוקולי בזיליקום וכו' - היא ביקשה עם עוף ואני עם טופו. שתי המנות היו גדולות מאוד והוגשו בנוסף עם קערת אורז גדולה לכל סועד. המנות היו נהדרות חריפות מאוד (כך ביקשנו והם שמחו להענות) ומתובלות באופן מעניין ומורכב (רבדים של טעמים) החצילים היו נהדרים, הברוקלי היה ברוקלי ולא ממש השתלב עם כלום ואבל היה טעים כשלעצמו ואילו הטופו לא ממש הורגש.
 
המנות כאמור ענקיות ואף אחד מאיתנו לא הצליח לסיים את הארוחה שלו.
 
השרות היה ידידותי באמת ונראה שבאמת אכפת לו שנהנה.
 
סה"כ 110 ש"ח לשתי עסקיות ענקיות שכללו בנוסף לכל מה שתואר לעיל גם בקבוק שתיה קלה לכל אחד.
 
הצעה אחת לשיפור - שמישהו ירים את הכפפה של למכור אלכהול במחירים סבירים גם בצהריים - זה צעד מבורך של הבוצ'ר ז"ל וחבל שהגישה הזו נעלמה עם הבוצ'ר - זה טוב לכולם - לקוח ששתה הוא לקוח נחמד וגם נוטה להזמין יותר. ואילו לנו הלקוחות צ'ייסר באמצע יום עבודה זה בהחלט סוג של פינוק.
 
לסיכום - מומלץ !