פורום ביקורת מסעדות
נושא: האדסון בראסרי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 05/05/2015 | 10:19
11
907
בהמשך לחגיגות יום ההולדת הבחור לקח אותי אתמול להאדסון לארוחת ערב. אתחיל ואומר שסרב לספר לי לאן אנחנו הולכים ולמרות החשד שהיה לי, גיליתי רק כשהגענו.
 
ההתחלה הייתה קצת מקרטעת, לקח לברמן המון זמן לגשת אלינו למרות שאמר שלום כשהתיישבנו, ולכוסות המים שהזמנו בהתחלה אנחנו מחכים עד עכשיו. עם זאת, מעבר לכך, לא היו תקלות והשירות מעבר לכך היה מצוין, לכן בסופו של דבר הושאר טיפ נדיב.
 
למנה ראשונה חלקנו את חלונות ניו יורק - סינטה עשויה רר ברוטב טופי יפני. אחרי הביס הראשון הבנתי שנצטרך לחם כדי לנגב את כל הרוטב ולחם גם קיבלנו - שני בגטונים, אחד לבן, אחד דגנים וחמאה מצוינת. אני מתה לדעת מה יש בוטב הזה. הסינטה הייתה אלוהית-  רכה, במידה הנכונה ומופלאה.
 
לעיקרית חלקנו האדסון קאט 650 גרם. מדובר בנתח שכולל פילה ושייטל. הזמנו אותו מדיום רר והוא הגיע במידת העשייה המדוייקת. הנתח נעשה כנתח אחד ואז נפרס. לצידו הזמנו פירה ואת סלט העגבניות של מוטי. הסטייק היה מושלם - לעיס, עשוי במידת העשייה הנכונה, עבר basting בחמאה ככה שהוא גם הצליח להיות רך - פשוט תענוג.
הפירה היה חלבי, חמאתי ונפלא, אבל לצד בשר מצויין כזה... סלט העגבניות היה טעים, מאוד דומה לזה שאני מכינה בבית. אישית, אני מעדיפה אותו עם עגבניות שרי. אני חושבת שהמתיקות שלהן היא ניגוד טוב יותר לפלפל החריף.
 
לקינוח אכלנו נמסיס שוקולד (או כך הבחור סיפר לי, הוא לא הראה לי את התפריט) שכלל גם קרמל מצוין. סיום נהדר לארוחה.
 
לאורך הארוחה שתיתי שני קוקטיילים - הקוקטייל הראשון היה סיילור מנהטן, גרסא לקוקטייל הקלאסי שכוללת רום. הקוקטייל השני היה יצירה של הברמן מחוץ לתפריט - אנגוסטה ביטרס, רום, סירופ תות ובירה, היה מצוין ובדיוק מה שרציתי. הבחור שתה מוחיטו ובירה.
 
אין לי מושג מה היה החשבון הסופי המדויק כי לא אני שילמתי אבל היה מצויין.
בהחלט נחזור.