פורום ביקורת מסעדות
נושא: פרסקו רחובות - עסקית ראויה ביותר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 07/05/2015 | 21:36
1
366
ביקור חטוף בפרסקו ברחובות המחיש לי עד כמה פשטות ועיסוק בעיקר חשובים לחוויה של סועד במסעדה. בפרסקו עוסקים בפשטות בהכנה של בשרים שונים על גריל, והעיקר אצלם שהלקוחות יצאו שבעים ומרוצים. למרות שזה היה הביקור הראשון שלי, ובשעות הצהריים, התרשמתי שאין שם תחכום יתר או רצון להיות דבר מה שאינם. בסך הכל מסעדה ברחובות, עם מלצרים חביבים, וסועדים קבועים שיודעים בדיוק מה המנה החביבה עליהם. 
 
הזמנו שתי מנות עיקריות, ובמסגרת עסקית הצהריים נכללו במחיר גם לחם, מבחר סלטים ושתיה קלה. הלחם היה פשוט (שוב) במובן הטוב של המילה, ובכמות קצת מופרזת (שחלילה לא נצא רעבים). הסלטים היו טובים אך סטנדרטים - סלק, מחית עגבניות ובצל קלויים בגריל, שעועית ושות'. בלטו לטובה מלפפונים וכרוב מוחמצים קלות שהרגישו כמו משהו שדוד/ה שלי או של כל אחד אחר היו מתגאים בו. 
 
105 שקלים שילמנו עבור סטייק סינטה ששובץ בחתיכות של גבינת ברי. בסטייק נחרצו חריצים אליהם נדחסו דפי ברי טרם העלייה לגריל. הסטייק היה לא רע בכלל, וההתעללות בו וברי הייתה מיותרת, אך נסלחת. רוטב מתוק של ציר בשר ויין לא גרע ולא הזיק. הפירה שהגיע עם הסטייק היה טוב גם הוא. בסך הכל מנה חביבה אך לא מעניינת במיוחד. 
 
סטייק מצוואר חזיר הראה לנו מה המומחיות במקום. הסטייק היה כל מה שאפשר לבקש מבשר לבן בביצוע טוב - עסיסי, מלא טעם, עם שומן מתפצפץ. עם הסטייק הגיע רוטב מתקתק כלשהו (שזיפים?), אך ממש לא היה בו צורך. הסטייק הלא קטן הזה עלה 70 ש"ח במסגרת העסקית וסיפק לנו VFM מעולה.
 
השירות היה חברי ואפקטיבי. יצאנו שמחים ואין ספק שנשוב לשם לעסקית. לא מדובר בחוויה שתשנה את חיינו, אבל לפעמים כל מה שצריך זה אוכל טוב במחיר טוב.