פורום ביקורת מסעדות
נושא: תאו ברעננה- יצאנו רעבים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 21/05/2015 | 13:54
2
546
היינו אתמול במסעדה לעיסקית רגועה (מאד, היינו היחידים). בסביבות השעה חמש.
 
באנו מכוונים למטרה וכבר בדקה הראשונה במסעדה התאכזבנו- אני רציתי להזמין מנה ראשונה כרובית אפויה ולמנה עיקרית את הספיישל היומי אבל שניהם אזלו  אחרי עיון נוסף בתפריט הזמנתי לראשונה את לחם הבית ובעלי קרפצ'יו בקר (בתוספת תשלום). חבל שהמלצרית לא ציינה שהקרפצ'יו מגיע עם לחם הבית ככה הייתי יכולה לגוון במנה אחרת. הצלחת המקום מבחינתנו התחילה והסתיימה בקרפצ'יו שהיה מעולה, רוטב סילאן עם תוספת חמצמצה, שלושה שיני שום קונפטי שאפשר לזלול בכמויות ופרמזן שהשתלב מצוין במנה. לחם הבית היה שתי פרוסות שנחתכו מלחם ענקי אך לא חוממו עם קערית אחת all in one שבה הצליחו לדחוס מעט סלסה, שמן זית וכפית ממרח שלא זוהה, אולי פלפלים.
 
לעיקרית החצי לקח המבורגר בקר וכבש עם אמנטל וחזה אווז מעושן. ביקש את מידת העשיה מדיום אך ההמבורגר הגיע וול דאן לחלוטין מה שהרס לגמרי. הלחמניה היה טובה וגם פלחי התפוחי אדמה אבל כשהבשר לא עשוי נכון כל המנה מבחינתי הלכה.
אני הזמנתי מנה שנקראת 'דפי פסטה, ראגו עגל ובשמל תפוחי אדמה'. המלצרית תארה את זה כמעיין לזניה אז הלכתי על זה. מה אני אגיד? הבשמל מצטרף לקרפצ'יו המוצלח ושאר המנה עלובה. נתחיל מהעבודה שלא שבעתי ממה שהיה אמור להיות טון פחמימות שתובע בשמנת. הגיעו מספר עלי פסטה שמסודרים אחד על השני ואחד ליד השני, חתיכות תפוחי אדמה, אולי אולי 5 חתיכות בגודל של בוטן של עגל, ומלא אבל מלא אפונה. האפונה שהשתלטה על המנה כלל לא הופיעה בתפריט אבל הייתי רעבה ככ שלא השארתי גרגר.
 
על הקינוח ויתרנו אחרי שהתאכזבנו גם מכוס היין שהתחפשה לכוס בירה בה הגיעה הבירה שהזמין החצי.
145 ש"ח מיותרים