פורום ביקורת מסעדות
נושא: ערב בטוטו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 22/05/2015 | 09:54
1
517
חגגנו יומולדת לידידה. שולחן של שמונה אנשים. שולחן *גדול* של שמונה אנשים - כמצופה ממסעדה ברמה כזו, לא מצופפים אורחים סביב שולחנות קטנים. השולחן היה בפנים, מה שחבל - לטוטו יש חצר נהדרת ומזג האוויר אתמול היה מושלם. לעומת זאת בפנים רועש למדי, המוזיקה החזקה לא ממש איפשרה שיחה נורמלית. אבל תיקנו את זה בקינוח ועברנו החוצה.
הזמנו כמה מנות ראשונות לשולחן, ותסלחו לי מראש שאני לא אוכל לתאר אותן בדיוק (טוטו לא מפרסמים תפריטים והזכרון שלי לא משהו, וגם כל היין שהורדנו לא עוזר).
היתה מנת החציל השרוף, מנת תמנון, אויסטרים, סלט קלמרי, כדורי ארנצ'יני, טרטר דג, סלט ירוק, פיצה בייקון  וטורטליני עגל. על השולחן היה גם לחם ומטבלים. בגדול אני לא חובב גדול של מנות קרות, התמנון היה טעים ומסביב למנת החציל היתה מסבחה חביבה מאוד, וכדורי הארנצ'יני היו טעימים. טורטליני עגל הגיע עם חמישה-שישה יחידות ואני החלטתי לוותר למען האחרים אבל מי אכל אהב. הפיצה היתה מאוד דקה, הגיעה עם בייקון אלוהי וטעם חזק של כמהין - פשוט נהדר. את היתר לא טעמתי.
 
ואז הגיעו העיקריות. אני ועוד שניים הזמנו את מנת שקדי העגל המפורסמת (120 ש"ח) ומה אני אגיד - הכי מוצדק שבעולם. השמעתי אנחות הנאה וכך כל מי שטעם. זו מנה של שקדי עגל חלב (קצת מוזר האמת, מה ההשפעה של היותו עגל חלב על השקדים דווקא?) בציר עוף עם אפונת גינה וסלקים. זו מנה למי שאוהב ציר מתקתק ודומיננטי, שמאוד מחמיא לבשר שמן כמו שקדי עגל.
יתר המנות שהוזמנו: פילה עם מח עצם שנראה ממש טוב (לא טעמתי), קנלוני טלה מעולה (שכן טעמתי), שני סוגים של פסטה עם, אאההה, בשר כלשהו... כאן הזכרון שלי בוגד בי, בעיקר כי מרוב התרכזות במנת שקדי העגל לא שמתי לב לדברים אחרים על השולחן! אבל נראה שכולם אהבו מה שהזמינו.
 
את הקינוח כאמור אכלנו בחוץ. הזמנו ארבע מנות: מילפיי (חביב, לאוהבי בז'אנר), מוס שוקולד ולרונה (מעולה), עוגת גבינה (טובה אבל היה לי כבר אוברדוז עוגת גבינה מהצהריים בעבודה), ועוגת... משהו עם מייפל ואגוזים, בליווי קצפת (שהזכירה לי מילקי) ואגסים. טוב, בשלב הזה כבר לא היינו רעבים אז אני לא יכול ממש לשפוט אבל נראה לי שלא היה ממש קינוח באמת יוצא דופן, ובמחירים של טוטו - חמישים ומשהו שקלים לכל קינוח - אני לא יודע אם זה מוצדק.
 
השירות כמובן היה ללא דופי. מסעדת יוקרה או לא? סיימנו עם חשבון של 2300 שקל לשמונה אנשים, כולל המווון יין ולא כולל שרות, והמון שמחה בלב. באמת חווייה מעולה. אם רק היו מחלישים קצת את המוזיקה בפנים, היה מושלם.