פורום ביקורת מסעדות
נושא: עסקית בחדר האוכל - תל אביב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 30/05/2015 | 11:14
2
497
לרוב לא יוצא לי לכתוב משהו יותר מידי חיובי על המקום הזה מהעובדה הפשוטה, שכמו רוב המקומות היום בארץ, מציאות המחירים הגבוהים בערב אינה הולמת לדעתי את הרמה והתמורה איך נאמר, "אינה מזהירה" בשעות החשיכה
אז כרגיל נשארנו עם מחמאות לעסקית, שכבר ממש ממש מזמן זה לא סוד, הוא זמן הארוחה המשתלם והראוי ביותר שיש לנו במסעדות רציניות.
ראשונות - קרפצ'יו עמוס תיבול במידה הנכונה, נוכחות חזקה של בלסמי ופרמז'ן חביב, מכובד בגודלו. גם הסלמון המעושן היה מצויין, טרי ועדין, קרם פרש, ביצי סלמון, קצת שמיר, גם כן כמות מכובדת. גם על הלחם שהגיע יחד עם הראשונות, נאמר אותו דבר, כמות יפה, מטבלי איולי ומשהו ירקרק טעימים מאוד.
 
עיקריות מוצלחות גם כן - קציצות מוסר ים עמוסות כוסברה על אורז ורוטב טעים, שניצל גדול וטוב עם פירה מוצלח וחרדל מצויין וחריף מאוד.
שתינו רימונדה (בהוספת 8 ש"ח) ולימונדה שכלולה, קינחנו בהפוך ומוס השוקולד ב 34 ש"ח (שהיה בסדר סה"כ, אבל כשיש יותר זמן בהחלט נעדיף בעתיד לצעוד קלות לג'רלד).
 
סה"כ 205 ש"ח לפני ולמרות שהאוכל לא יפיל מהרגליים והמחיר בהחלט לא ממש זול במיוחד, עדיין עסקית ראוייה מאוד לטעמינו, שבהחלט נשמח לשחזר בקרוב. לטווח ה 200 המפורסם לארוחה בסביבות השעה 16:00 כמו שלנו יצא, בהחלט ארוחה טובה ומכובדת.