פורום ביקורת מסעדות
נושא: בראנץ' בפאפאס וארוחת ערב בצפון אברקסס  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 07/06/2015 | 11:51
8
535

בשישי בצהריים נפגשתי לבראנץ' בפאפס עם קבוצת חברים. 
הזמנו ארוחת בוקר קונטיננטלית בתור מנה ראשונה לכולם, הארוחה מכילה סלסלת מאפים טעימים ופריכים, סלט טרי וקצת ממרחים. יופי של פתיחה. 
אני אכלתי אגס המינגווי- ביצים עלומות עם רוטב הולנדייז מוגשות על סלמון כבוש ותפוחי אדמה. מנה טעימה מאוד, קצת גיוון מהאגז בנדיקט הרגיל עם הלחם. 
עוד נטעמו בשולחן: קלצונה פרטיני עם בייקון וגבינה שנראתה מצוין והייתה טעימה ופריטטה זוקיני שהייתה תפוחה וענקית כמו שמצופה מפריטטה. את הפריטטה לא טעמתי, אך היא קצרה מחמאות. 
יחד עם הבראנץ' שתינו קוקטיילי בוקר נחמדים ביותר שהוסיפו לחוויה וקפה מוצלח. 
החיסרון היחיד היה השירות, שהיה איטי למדי. סה"כ נהננו מאוד. 

בשבת בערב יצאתי לארוחת ערב מוקדמת עם זוג חברים לצפון אברקסס, מסעדה שאני יודעת שהדעות עליה חלוקות, אך אנחנו אוהבים מאוד. 
הפעם ישבנו על הבר מה שנתן לנו נקודת מבט למטבח ולמתרחש בו. היה כיף לצפות בטבחים מתרוצצים, מוציאים ומקשטים את המנות. 
התחלנו כרגיל עם הכרובית המפורסמת שהפעם הייתה מבושלת קצת יתר על המידה ורכה מהרגיל ועם קרפצ'ו רוסטביף, מנה שמשתנה קצת כל פעם שאנחנו מגיעים שהייתה טעימה וחריפה במידה.
המשכנו עם פיצה עטופה בעורות קישואים (או משהו בסגנון)- כוכבת הערב, בצק טרי ודק עם גבינות מוצרלה ופרמז'ן ופרוסות דקיקות של קליפות קישואים מלמעלה. אני לא אוהבת קישואים והתמוגגתי. הבעיה היחידה במנה היא התמחור שלה- 57 ש"ח לפיצה די קטנה. 
מהעיקריות הזמנו את שתי השווארמות שהיו בתפריט- אחת הוגשה על יוגורט ולאפה וכוסתה בהר פטרוזיליה והשניה הוגשה עם טחינה. אף אחד מהן לא הצטיינה במיוחד ושתיהן היו סתמיות למדי. 
לקינוח לקחנו טארט משמשים עם קרם פרש שהיה טעים מאוד- בצק פריך מתוק שמתפצפץ בפה עם משמשים וקרם פרש שהוסיף עוד קצת מרקם וטעם. 
יחד עם יין מצוין של שרונה יצאנו עם חשבון של כ570 ש"ח. 
סה"כ היה טעים, אבל בדר"כ טעים לנו יותר.