פורום ביקורת מסעדות
נושא: טראק דה לוקס וקפה נחת  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 10/06/2015 | 15:30
3
364
בקטרינה הקדושה לא ענו בין 17:30-18:00, יפה להם שיהיה, כל עכבה לטובה..
זוגתי זכרה מאוד לטובה את העוף המעושן של טראק דה לוקס, הוא בהחלט היה נחמד שוב, אליו הוספנו 200 גרם בריסקט נחמד גם כן וספייריבס נחמדים גם הם, עם קרעי תפוחי אדמה מטוגנים (טעימים, אנחש שבזכאים עושים אותם טוב יותר, הורגש כאילו לא יובשו מספיק לאחר הבישול ולכן לא היו קריספיים, אולי גם טמפרטורה לא מוצלחת במיוחד של השמן תרמה לזה.. אבל טעים).
יש הפי האוור על האלכוהול אז ניצלנו לווינשטפן רבע (פורקה?) וחצי ועוד סוביניון בלאן "בסיסי", סה"כ 255 לפני, ארוחה די טובה ומאוד מלכלכלת..
 
משם 25 שניות הליכה לקפה נחת, מקום חדש ועושה רושם שגם חמוד מאוד. "ארטיזנלי" כזה, גם בדברים הקטנים מסביב לקפה (מתוקים יחסית פשוטים אך "מחודדים", קרואסונים מלה גטארי, לחם מלחמנינה), האנשים המפעילים קשורים לעולם הקפה והדבר בהחלט ניכר היטב, פולים מיוחדים לכאורה, מכמה מקורות, קלייה וטחינה, לנו הקפה היה טעים מאוד, אך לא מבינים גדולים בעניין.. לאטה אחד, אפוגטו נחמד מאוד אם כי קצת קטן מידי לטעמי, אבל ככה זה עם אפוגטו באופן כללי, קרואסון מתוק עם צנצנת קטנטונת יחסית של ממרח פיסטוק טוב וריבת פטל קצת פחות מעניינת ובעיקר בכמות זעומה מידי, אולי היה במקרה. פלוס "אצבע של נחת" שהיא מין גנאש קפה שוקולד גבינה, כ 50 ש"ח סה"כ, נעים מאוד לישיבה, צוות כנ"ל, נעים ביותר, היה קצת לא נעים לראות המקום בערב כמעט ריק לגמרי אבל לדעתי תורם קצת המיקום המתעתע על הכיכר ועדיין טיפה מתחבא, גם זה שהמקום חדש ואולי גם משדר "ארטיזנליות", כנראה עדיין מוקדם מידי לראות בזה מגמה, או שפשוט היינו באמת בשעה מאוחרת מידי וזה רק במקרה.
מאוד מקווה שהמקום יצליח, המחירים סבירים ביותר וכבר מרגישים שם "נשמה אחרת" מכל שטאנץ בתי הקפה המוכרים, בהחלט המקום מציע מוצר מוצלח ומושקע, ככה עושה רושם.
 
משם עוד 27 שניות לרב חן לראות את מרגלת, יופי של קומדיית אקשן קייצית