פורום ביקורת מסעדות
נושא: 6 במאי, טאפאס בר בככר דיזינגוף  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 11/06/2015 | 04:16
550
כדי להוכיח לשותפי לארוחה שאני עדיין אותה תל אביבית היפסטרית שהייתי לפני בכלל שהמציאו את ההיפסטריות, ובעקבות המלצות שקראתי כאן שכנעתי אותו ללכת לטראק דה לוקס בככר דיזיגנוף. הגענו, ישבנו, נהנינו, סיפרנו לחברינו איזה יופי בטראק דה לוקס ורק שאחרי שהתיישבתי לחפש את המקום כדי לכתוב ביקורת התברר לי שבעצם היינו ב 6 במאי... ואחרי שהתוודתי על הפדיחות, לפרטים. לצערי לא מצאתי תפריט ברשת אז כותבת מהזיכרון.
הגענו ביום חמישי בסביבות עשר בלילה. היה מקום פנוי בחוץ, רוח נעימה מהים ולמרות שהעלנו את מפלס הגיל בצורה ניכרת, הרגשנו מאוד נוח. לא היינו מאוד רעבים אז הזמנו מהמנות הקטנות והתחלקנו. כל מנה הספיקה בערך לשניים, שלושה ביסים לשני סועדים. שרימפס עם בטטה, היה נחמד. פוקצה עם גבינת עיזים טעימה, מיני סטייק פילה עם תפוח אדמה אפוי – כוכב הערב, רבנו על הביס האחרון, והיתה לפחות עוד מנה שלצערי שכחתי. הוא שתה בירה, אני שתיתי איזה קוקטייל עם המון נענע ועוד יותר אלכוהול שהיה מצויין, פונקנו בצייסרים ויחד עם שני קינוחים, פאי שוקולד ועוד משהו עם חלבה, הגענו ל320 ש"ח לפני שירות.
השירות היה נהדר, למרות שהיה עמוס, המלצריות היו זמינות ונעימות, וכאמור רוח מהים, אוכל טוב, אווירה נעימה. באמת שלא צריך יותר. מומלץ