פורום ביקורת מסעדות
נושא: צ'וקה מטבח אסייתי בבוגרשוב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 11/06/2015 | 04:19
507
בני משפחתי המקומיים לא התרשמו מתשוקתי לבורקס ודרשו סושי לארוחה של יום שישי בצהריים. אז ירדנו לבוגרשוב לחפש. אמא שלי משום מה הטילה וטו על הסושיה שבפינת שלום עליכם אז הלכנו על הבאה בתור. הייתי קצת ספקטית לגבי סושי כשר(שלא לדבר על האופציה הטבעונית שהם מציעים??) אבל שמחתי להתבדות.
עשינו טייק אאוט ודבר ראשון התרשמתי מהצורה היפה והמקצועית שהם ארזו את הכל. פאד תאי 46 ש"ח, טעים, צ'וקה נולדס,48 ש"ח אפילו יותר טעים בזכות האווז המעושן, ספייסי טונה 41 ש"ח וסאן רול 44 ש"ח שזה סלמון, מלפפון, אבוקדו וטמאגו עטוף בסלמון צרוב, בעיטור שבבי טמפורה, בטטה קריספית, רוטב טריאקי וספייסי מיונז. הנודלס היו בכמות יפה והרולס היו טריים ושמנמנים כמו שאני אוהבת.
זו היתה כזו הצלחה שחזרתי לשם כמה ימים לעסקית של הצהריים עם חברה (שגם היא, כמה מפתיע, סרבה ללכת לאכול בורקס). היא לקחה את העסקית ב 59 ש"ח עם אגרול וקלסיק נודלס ואני לקחתי את העסקית ב67 ש"ח  וקיבלתי סלט וואקמה שהיה מאוד טעים וקומבינצית דג שכללה 8 יחידות מאקי סלמון ואבוקדו, 4 יחידות ספייסי טונה וארבע יחידות סלמון סקין. שתינו שתינו מיץ אשכולית אדומה שהיה להפתעתי ממש טעים
לסיכום, לא ממציא את הגלגל אבל עושה את העבודה כמו שצריך.