פורום ביקורת מסעדות
נושא: קצת באיחור לת'רד המנה הגרועה שאכלתי (גארדן בסנטר)  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 12/06/2015 | 08:27
13
834
אני אוהב צ'יפס. אני אוהב שניצל. אני אוהב פאסט פוד עם טוויסט. אני גר ליד. נקפוץ למקום החדש של ניר צוק בסנטר, מה יכול להיות רע?
 
שניצל עגל (52 שקלים), צ'יפס מדורה (19 שקלים), אסאדו מפורק ברוטב ברביקיו על תפוח אדמה מדורה (48 שקלים). שתי שתיה קלה (10X2). 
 
מה אגיד לכם, זה הרגיש כמו פארודיה על מסעדה תל אביבית. או סתם על אוכל. אני עד עכשיו לא בטוח שהמקום הזה אמיתי.
מנת האסאדו היא מנת הצלי הכי גרועה שזכורה לכם מחדר אוכל קיבוצי/צה"לי. הוגשה עם מיקס של תפו"א סמרטוטי וגזר חסר טעם. רוטב הברביקיו היה מין ג'לי פולני יבשושי (וסליחה לפולנים, אבל זה היה טעם של צלי בקר בארוחות משפחתיות הכי גרועות שזכורות לי בילדותי).
בצד היה בצל אפוי עם בערך חצי קילו מלח גס. אחרי שגירדתי את המלח החוצה זה היה טעים, אבל לי יש חיבה מאוד גדולה למלח ואני חושב שאדם נורמלי לא היה יכול לאכול את הבצל גם אם היה שוטף אותו במים.
 
השניצל היה בקוטר של שני מטר. דק ברמה של נייר A4. אם היו מגלים לי אחרי הארוחה שאכלתי בשר קלקר, לא הייתי מופתע בכלל. לא חושב שיש חיך בעולם שהיה יכול לזהות באיזה בשר מדובר כשהוא נדפק כ"כ דק ומטוגן ליובש שלא ידעתי שניתן להגיע אליו. הציפוי הוא, וול, פירורי לחם. השניצל היה כ"כ גדול (בקוטר, אין לי מושג כמה בשר היה שם) שהוא גם התקרר מהר ובאמצע הדרך זה כבר היה קלקר קר.
 
הצ'יפס היה מאוד טעים לזכותם. ממליץ לכם לבקש בלי מלח כי גם שם היה תועפות נתרן. הגינה עצמה מקסימה. מנות הבשר היו ענקיות. 
 
לא חשבתי שאני אקדיש לזה שרשור משלו, אבל זה היה כ"כ רע שחשבתי שאני מוכרח להזהיר באופן פומבי יותר.