פורום ביקורת מסעדות
נושא: דה פפה חזרה ... וזה טוב!  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 17/06/2015 | 09:12
7
632
לפני ארבע שנים בערך התמקם לו בתחלית אבן גבירול ג'וזפה  והתחיל לעשות פיצות, ופיצות מעולות, משהו בבצק היה פראי , לא אחיד ובעיקר טעים.
אחרי שנה בערך הוא סגר את המקום משלל סיבות ונעלם.
ולפני כמה חודשים מסתבר שהוא פתח מחדש הפעם בדיזינגוף, ממש בסופו ובצמוד לנמל תל אביב.
 
ערב קצת חמים ויש קצת בריזה, הפיצריה קטנה ואינטימית, הרגשה של איטליה עם דגל שמונח בפינה, מטבח פתוח בו ג'וזפה  יושב ועובד על כל פיצה באופן אישי, בלי מכונות רידוד שמוציאות פיצות אחידות בגודלן אלא על ידי מתיחה בידיים, תפריט עם פיצות מפתות ואווירה קלילה
התחלנו עם garlic nuts, 5 כדורים שמנמנים של בצק שישבו על רוטב פטרוזיליה-שום-שמן זית אלוהי, ממרח ירקרק עם טעמי גן עדן, כמה פשוט ככה טוב, הבצק מעט מתקתק ולהוט מבחוץ נטבל בשמן ונוגב עד תום. יופי של פתיחה 
אחר כך פיצה אחת- רוקלה ולימון, פיצה לא ענקית אבל עמוסה בכל טוב עם המום ארוגולה ותחושה ברורה של לימון שמוסיף המון, הוספנו גם פטריות שהגיעה בכמות עצומה- פטריות יער שהקופצו במידה ושמרו על נגיסות ורעננות ופוזרו על הפיצה לאחר האפיה, בכלל עלות התוספות 5 ש"ח לפיצה והן מגיעות בכמות עצומה- תמחור מעולה וראוי.
הבצק פראי, מבולגן, עבה בקצוות ודק במרכז אבל לא מתפרקף הרוטב עגבניות מלא טעמים, הגבינות משובחות והקומבינציה מדהימה, אחת מהפיצות הטובות בארץ שיש בה הרגשה של מגע יד ומחשבה.
זאת הייתה ארוחה קלילה ונעימה שהספיקה לזוג שלא היה רעב בטירוף.
החשבון היה סביר- 19 ש"ח לכדורי השום, 46 ש"ח לפיצה, 5 ש"ח לתוספת ו-26 ש"ח  לכוס אורבייטו שהייתה ליווי מושלם לארוחה. סה"כ 95 ש"ח של עונג.
מומלץ בחום לכל שעות היום