פורום ביקורת מסעדות
נושא: איך נפלתי למחילת "הארנב הלבן" (ובקושי יצאתי בחיים)  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 27/06/2015 | 11:38
5
797
שמחתי מאוד כש"הארנב הלבן" נפתח לפני כשנה כי אין הרבה מקומות בילוי ברמת גן. והייתי שם כבר כמה פעמים לפני זה והכל היה בסדר ואפילו טעים.
עד אתמול.
דבר ראשון לפני שאני מתאר את מה שאכלנו אני רוצה להזכיר שהמקום מגזדיר את עצמו באתר שלו כ"ארץ פלאות קולינרית", בכותרת מתחת לשלט במקום כ"שף-באר" ובפרסומות בפייסבוק כ"גורמה-באר". רק שיהיה לכם מושג איך הם משווקים את עצמם.
הייתי שם עם ידידה ושנינו הזמנו המבורגר.מה שהגיע היה... מקדונלדס. שתי פיסות... מוצר בשרי כלשהו... אחת על השניה, בעובי של רשת מזון מהיר, שלא דומה בשום צורה שהיא ל"המבורגר קצבים" שהובטח בשם המנה. אולי היינו צריכים להסתכל יותר בתאור המנה ולא בשם, כי אכן היה כתוב שמדובר בשתי קציצות אחת על השניה. למרות שהמלצר שאל אותנו באיזו רמת עשיה אנחנו רוצים, הכל הגיע וול-דאן, כי תכלס, איך אפשר לעשות משהו מדיום כשהוא בעובי של שניצל? שלי עוד היה לפחות בחתיכה אחת - ההמבורגר של ידידתי פשוט התפורר.
עם ההמבורגר הגיע צ'יפס, והדרך היחידה לתאור אותו היא "תפוגן בתנור": צ'יפס שהוכנס לשמן לזמן הכי מינימלי שרק ניתן כך שהלקוח לא יתלונן שמדובר בתפוח אדמה חי. הטעם היה קמחי לחלוטין בלי טיפה של הזהבה או השחמה או משהו כזה.
עם ההמבורגר שלי הזמנתי סלט. שאלתי אם יש בו עגבניות (אני לא מסוגל לאכול עגבנית חיות - עושה לי ממש רע) והמלצר הבטיח שאין שום עגבניות בסלט ותיאר סלט ירוק, פחות או יותר. אז כמובן שקיבלנו סלט... עם מלא עגבניות. כשעימתתי אותו עם הסלט המלצר נראה מבולבל קצת אבל אמר שיארגן סלט בלי עגבניות. הוא חזר עם סלט בלי עגבניות... אבל עם גמבה במקום. עכשיו תקראו לי אדם מוזר אבל אני לא רואה איך אפשר להחליף מרכיב במרכיב רק כי הם באותו צבע. אם ביקשתי בלי עגבניות אז למה לא להביא לי בלי עגבניות וזהו? ואם הם רוצים לשים גמבה במקום למה לא לשאול את הלקוח? טעמתי בכל זאת, היה... ממש לא משהו. לרוב סלט כזה שבא ליד המבורגר מגיע עם ויניגרט, לא יודע מה הם שמו בו אבל היה פשוט לא טעים. והגמבות בטח שלא עזרו.
המקום היה עמוס אז המסקנה שלנו היתה שהם פשוט החליטו להמציא דרכים יצירתיות לקצר תהליכים במטבח והתוצאה: אוכל איום ונורא, לפחות בכל מה שנוגע להמבורגר.
וזה חבל כי כשהמקום רק נפתח היה שם אוכל טוב. לא שף, לא גורמה, אבל אוכל פאבים מהנה, משהו ברמת מייקס פלייס משודרג טיפה. אבל עכשיו הוא שרוף מבחינתי.