פורום ביקורת מסעדות
נושא: סופ"ש לא משהו אחרי יום הולדת  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 29/06/2015 | 06:26
278
ברביעי חגגתי יום הולדת בשני חלקים - בצהריים ביקור בכמה מקומות באיזור שוק הכרמל, ובערב טסטים של תפריט של שף חדש במסעדה (דיווח על החלק הראשון יעלה בנפרד).
 
הבחור בחו"ל, לכן בשישי  הלכתי עם החייל לביסטרו ברוש בפרדסיה. חלקנו מנת כרובית בטאבון עם סומק ופירורי גבינת פטה (29 ש"ח).
לעיקרית הנער אכל סינייה בורי שמוגשת על ירקות קלויים בטאבון (78 ש"ח) - מנה גדולה ועשויה כהלכה, נתחי הבורי היו גדולים ועסיסיים, והירקות הקלויים בטאבון היוו מצע מעניין ומגוון לדג.
אני לא מצאתי את עצמי בתפריט החדש של ברוש, ואיכשהו בחרתי מנת עוף צלוי בטבון (68 ש"ח). אני אוהבת עוף, אבל בדרך כלל לא מזמינה רבע עוף במסעדה. הוגש לי רבע עוף תחתון טעים ועשוי היטב ברוטב המכיל יין אדום. העוף הוגש על אורז לבן, שלא חיממו מספיק והיה פושר במקרה הטוב.
הציעו לי להחליף את המנה, אבל היות שרציתי שנאכל יחד, ויתרתי על ההצעה האדיבה.
לקינוח החייל בחר בפאי תפוחים שלא חוייבנו עבורו, ואני בחרתי בקוקילידה (32 ש"ח) - שתי עוגיות שוקולד גדולות וקשות מדי וביניהן כדור גלידת שוקולד וכדור גלידת וניל. בסך הכל מנה חביבה, שמתאימה יותר לשניים-שלושה אנשים מאשר לאישה אחת (אפילו אם היא גרגרנית כמוני). המנה היתה מוצלחת יותר אילו העוגיות היו רכות.
 
עם חצי ליטר גולדסטר (29 ש"ח) וקמפרי סודה (35 ש"ח), שילמנו 271 ש"ח לפני טיפ.
 
כמו תמיד המקום היה מלא במשפחות והשירות היה חביב ואדיב. בסך הכל נחמד.