פורום ביקורת מסעדות
נושא:   לצפיה בהודעה המקורית על הדיווח! אני גם כן ביקרתי בה לפני כשבוע
תאריך: 30/06/2015 | 18:15
1
222
מסכימה איתך לגבי הרושם הראשוני - במבט ראשון, נקרא מאוד יקר!
במיוחד המסלול שמבוסס על הראשונות, כי הן רובן לדעתי מתומחות *מאוד* גבוה.
 
מסלול העיקריות לעומת זאת כבר יותר משתלם, הן נראות לי מתומחרות בסדר גמור, וגם כוללות בעיסקית עוד תוספת מעניינת (זה לא תוספות סטנדרטיות, יש שם דברים מעניינים יותר). זה כנראה המסלול המשתלם ביותר מבחינת מחיר.
 
אני בסופו של דבר ניסיתי את העסקית המורחבת ב120 ש״ח. מחיר גבוה לכל הדעות לארוחת צהריים(!) בחיפה(!!), אבל כשחושבים על זה בעצם, במחיר הזה מקבלים לחם וממרחים (מצויינים, במיוחד ממרח הלימון הכבוש הנהדר), שלוש מנות, ושתייה אלכוהולית, ואז אולי זה דווקא לא מחיר כזה מופרז.
 
ומעבר למחיר, איך האוכל? הוא התגלה כמצויין!
כאמור, הלחם והממרחים היו מצויינים. ומוגשים גם זיתים טובים (עם ריפיל, אגב).
למנה ראשונה לקחתי סשימי לוקוס עם יוגורט, ממרח אגוזים, זרעי עגבניה ופלפל אדום חריף שהיה לא חריף בכלל. מנה נחמדה, משהו היה שם קצת מלוח, אבל כקומבו, הטעמים השתלבו טוב. בכל מקרה, לא שווה 55 ש״ח בפני עצמה!!
העיקרית היתה שרימפס אדום (היישר מהים, לטענת התפריט) אפוי בטבון, ואז המנה מורכבת עם עגבניות שרי, המווןן שום, ופלפל ירוק חריף שכאן דווקא כן היה חריף! נחמד מאוד העסק עם המנות המבושלות, הן כולן אפויות בטבון ואז מורכבות עם שאר המרכיבים הקרים. מנה קיצית וכיפית וטעימה מאוד.  
התוספת היתה סלט מאוד מוצלח עם סלק, עדשים שחורות וליים פרוס לפרוסות דקיקות מאוד.
 
בגזרת האלכוהול, השתייה שלי היתה יין הבית הלבן, שהיה יין לבן יבש טוב מאוד. הפתעה נעימה לגלות יין איכותי מוחזק כיין הבית, ושמחירו כלול בעסקית ללא תוספת מחיר. עוד אנקדוטה לגביי יין הבית - הוא לא מגיע בכוס יין רגילה, כי אם בכוס ה250 מ״ל בה הם מגישים את כל סוגי השתיה הכלולים בעסקית (כולל את הבירה הקטנה, אגב). יינות אחרים, מתפריט היין הרגיל, דווקא כן מקבלים כוס סטנדרטית, אבל אלה הכוסות הקטנות יותר בנפח, ומכילות מן הסתם פחות יין. קצת תמוה העניין הזה עם הכוסות, ואמנם על פניו הייתי מעדיפה כוס יין, אבל היי, אני לא מתלוננת על כך שבסופו של דבר יוצא שנותנים לי יותר.
 
לגבי השירות, אני הייתי בצהרי היום באמצע השבוע, בשעה שבה המסעדה היתה מאוכלסת אבל לא מלאה (בכלל, לא נראה לי סיפור גדול למלא את המסעדה, היא *ממש* לא גדולה), ואצלי השירות היה בסדר גמור לאורך כל הארוחה, שלקחה לי די הרבה זמן, יש לציין (הם אומרים מראש שזה מסלול לאנשים שיש להם זמן לשבת).
 
לסיכום: אני חייבת להודות שלא מאוד ברור לי למי המודל העסקי אמור לפנות, ואת מי הם רואים כקהל היעד העיקרי שלהם, בפרט כשהם גם לא פתוחים בסופי שבוע. אם זכור לי נכון, בשישי הם פתוחים רק בשעות הצהריים, בשבת הם סגורים, ואני חושבת שהם אמרו שהם גם לא פתוחים בראשון, אבל על זה אני כבר לא סגורה..
עם זאת, בסה״כ אני חוויתי אותם כהפתעה מאוד מרעננת. במבט ראשון, לפני שנכנסתי, חשבתי שהם מעין מקום קטן ונישתי, לא ציפיתי שיהיו כ״כ טובים כמו שהתגלו. אני מקווה מאוד שהם ישארו בסביבה, הם בהחלט מקום מסקרן ומעניין ששונה ממקומות אחרים באיזור.