פורום ביקורת מסעדות
נושא: ג'פניקה M הדרך-הפתעה לטובה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 01/07/2015 | 14:13
4
411
ביקור ראשון שלי בסניף. זהו הסניף השלישי של ג'פניקה שאני מבקר בו (אחרי נתניה ורעננה) ובאופן כללי אני חושב שהרשת עושה עבודה טובה, אבל הרבה זמן לא אכלתי ברשת וכאמור בסניף M הדרך לא אכלתי כלל עד השבוע שעבר.
 
ההפתעה מבחינתי היא בנוגע לעיצוב, לאווירה, למוזיקה ולשירות. המסעדה מרווחת מאד, מעוצבת בנעימות  ואילו היו מסירים את השלט המעיד על רשת הייתי יכול להאמין שזו מסעדה הרבה יותר יקרה. השירות היה לעילא, מי כמונו חובבי המסעדות בארצנו יודעים להעריך זאת, לא כל שכן ברשת מסחרית ולא במסעדת שף אינטימית. 
 
מדובר בעסקית צהריים, הפרטנרית הזמינה לראשונה ספרינג רול ואנוכי גיוזה. ההפתעה היתה רבה לנוכח ההקפדה על העיצוב בצלחת, מתנצל שלא צילמתי אבל זה לא היה מבייש לדעתי מסעדת יוקרה אסיאתית. הפתעה נהדרת שהוסיפה המון לאוכל שהוא, בעיקרו, די סטנדרטי (טעים, אבל לא מתעלה לרמות גורמה כמובן). העיקרית שלי היתה קומבינציית סלמון, שלדעתי יכלה להעז יותר בטעמים נוספים ומסקרנים יותר מאשר טעמי הסלמון והירקות הנקיים שאפיינו את כל סוגי הרולים. כאמור טעים, אבל אפשר יותר. הפרטנרית הלכה על צ'זה טופו, אני לא סובל טופו ולכן לא טעמתי, אבל התרשמתי מגודל המנה-מניח שבגרסאות העוף והבקר (שגם אותן ניתן להזמין בעסקית, כמובן) גם חברים בעלי תאבון בריא יבואו על סיפוקם ויותר מזה.
 
אז כן, ההודעה הזו מפרגנת, ולאו דווקא על בשורה קולינרית. כשאתה בא לאכול ברשת אתה מראש לא מצפה לחוויה גסטרונומית מהשורה הראשונה, אלא לפתרון טעים ומשביע. האדג' שעשה את ההבדל היו כל התוספות שתוארו לעיל ושלוקחים פער גדול לטובת הסניף הזה של ג'פניקה על פני הרבה אפשרויות אחרות מהזן הרשתי.