פורום ביקורת מסעדות
נושא: אנסטסיה- בית קפה/מסעדה טבעונית-פרישמן ת"א  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 05/07/2015 | 10:47
4
431
כפי שכבר ציינתי- בת זוגתי שתחייה היא טבעונית אדוקה מאוד, דבר אשר גורם לי ולה קונפליקטים רבים בנוגע לראיית עולם האוכל, מסעדות אליהן אנחנו הולכים ובכלל למתח לא קטן בזוגיות. 
ביום שישי הלכנו ביחד לבית הקפה/מסעדה אנסטסיה שברחוב פרישמן (על פינת דיזינגוף).
 
אני בד"כ לא מתחבר לאוכל טבעוני, כי מה לעשות, אני קרניבור מושבע, למרות שאני מבין את מי שהופך להיות טבעוני, הסבל שהחיות עוברות הוא בלתי נסבל באמת, והרפתות והלולים ובכלל משטחי המחייה של החיות הם התעללות אחת גדולה. למרות כל זאת אני פשוט מרגיש שהפיכתי לטבעוני לא תשנה את המצב הבאמת קשה, ודרושה חקיקה והתערבות כלל עולמית לשנות את המצב העגום שיש כרגע.
 
וחזרה לעניינו, ארוחות בוקר במסעדות זה ממש לא אני, הבנאליה בארוחות הבוקר פשוט משעממות אותי, תמיד אותה החביתה, 4 פנכות עלובות של מטבלים ולחם וסלט. באנסטסיה הפורמט מאוד דומה , אבל וזה אבל גדול הכל טעים שם..ומיוחד הרבה יותר מארוחת בוקר רגילה. מקבלים מטבלים מיחדים כגון טחינה עם מלא כורכום נהדרת,קרם איולי מחמניות, פסטו משובח, חמאת אגוזי לוז, עגבניות מיובשות תוצרת בית,אבוקדו טעים, חמוצי מנגולד שטרם יצא לי לטעום כמותם, סלט טעים וטרי, וגולת הכותרת: מקושקשת טופו עם תרד ובצל. הדבר הזה שנקרא לו חביתה לצורך העניין שם את כל החביתות ביצים שאכלתי בארוחות הבוקר האחרות, פשוט טעים. למיטב הבנתי נעשה שם בשמרי בירה. באמת מעדן. עם ארוחות הבוקר יש גם שתייה קרה טבעית או קפה הפוך עם חלב טבעוני שמכינים במקום. ארוחה עם החביתה המיוחדת עולה 55 ש"ח (עם חביתת חומוס זה 38 ש"ח).
 
בנוסף שיש שם שלל סנדוויצים טבעוניים, סלטים מיוחדים, ושייקים. מה שאהבתי שם, שאין חיקוי למנות לא טבעוניות, אין את המילה שניצל או סטייק באף מקום, מה שהם עושים זה אוכל טבעוני ולא חיקוי
 
אז באמת טעים שם ומיוחד בסך הכל.
 
כדאי לנסות