פורום ביקורת מסעדות
נושא: חזרתי לדווח -על ממלכת הבשרים אנגוס-דיר אל אסד  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 06/07/2015 | 07:44
15
808
לאחר שנים שהדרתי רגליי מהמסעדה חזרתי לבקר ..ואני בטוחה שהיא תהיה המסעדה המועדפת עליי בתקופה הקרובה. זו מסעדה שלא באים אליה לאכול את האוכל של הואכלים.
הפעם הגענו למסעדה בידיעה שזו לא מסעדה מזרחית אלה מסעדת בשרים שבה באים לאכול בשר טוב, את הצמחונים/טבעונים לא צרפנו. הגענו 4 קניבורים (שניים מקוצרי קיבה ) רעבים. ביום שבת בשעה יחסית מוקדמת (14:00) במקום שפע חניה, שהיתה גדושה אבל לא מלאה, הפריע לי שרכב חסם את שיפוע המדרכה שמיועד לעגלות ובכך הקשה את הנגישות לכסא הגלגלים.
בטרם התישבנו בקשנו קנקן מים וקבלנו כעבור דקות ארוכות,הגיעו מים עם עלי נענע ולימון, מרענן- נדיר במחוזותינו לאחרונה.
לסלטים החלטנו להזמין את  טחינה מעושנת צ'ילי ולימון(26 שח)כמכורה לטחינה זו היתה טעימה אבל לא מדהימה.
סלט ירקות קצוץ דק (35) טרי וטעים שבני ציין שזה ממש כמו של אמא. הוגשו לאפות חמות וטריות שרק נשנשנו מהן מעט, בקשנו משהו חריף והובטח שיגיע אבל נאלצנו לאחר זמן מה לבקש שוב.
למנת הבשרים בהמלצת המלצר החביב
(שהיה בצום -ראמדן)החלטנו לחלוק יחדיו פלטת בשרים מיקס אנגוס בקרש אחד(429 ש"ח) מנה שהכילה (לדברי המלצר  1.150 גר של בשרים) אנטריקוט, פילה, צלעות וסינטה  לצד מנת הבשרים בחרנו להזמין סלט עלים בוינגרט, הום פרייז וציפס.
עם המנה הוגשו רטבים מעולים, קונפי שום וסלסת עגבניות, ציפס (שנותר ברובו)  הום פרייז עשוי עם שפע בצל וחרדל הכי טעים שאכלתי. הסלט העלים ברוטב מעולה- נטרף.
אבל אין ספק שגולת הכותרת היתה הבשרים. פשוט שיר הלל לבשרים מושלמים, הכל היה נפלא, רך, עסיסי , טעים, ממש לבכות מעונג, הדהים אותנו במיוחד הפילה שהיה איכותי ביותר כזה שמעולם לא טעמנו כמותו, רך כחמאה, עסיסי ועשיר בטעם.
לקינוח הזמנו כנפה(22 שח למנה גדולה) אלוהית הנעשת במקום וצריך להמתין לה כ-12 דקות ללא צבע מאכל פריכה ובמתיקות מעודנת
כולל בירה ואספרסו השארנו במקום 650 ש"ח כולל טיפ.
לתמונות ועוד בבלוג שלי