פורום ביקורת מסעדות
נושא: קיצ'ן גרדן החדשה של שגב - חוויות והערות  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 17/07/2015 | 12:54
6
1588
שלום לחברי הפורום, אני בד"כ בעיקר קוראת ומחכימה מחוויותיכם, אך לאחר ביקור ( 2 מבוגרים שאחד מהם צמחוני ו- 2 ילדים) במסעדה החדשה של שגב רציתי לחלוק את החוויה כדי שאחרים יוכלו גם להתרשם לפני ביקור במקום.
אתחיל דווקא בסיכום: יצאנו שבעים ומרוצים, גם קיבלנו קינוח ע"ח הבית לכבוד יום ההולדת שנחגגה והאווירה במקום חיובית ומהנה.
 
הקונספט של המסעדה הוא עיצוב כמשתלה כאשר צמחי התבלין הרבים משמשים (כך אמרו) במנות שמכינים, התחושה היא כאילו נכנסנו לפרק של "הגן הקסום" וכולנו מאוד התלהבנו מהעיצוב המרענן.
 
יש אפשרות קבועה של 12 מנות ראשונות קרות ומרק העולות 25 ש"ח לאדם בהזמנת עיקרית או 58 ש"ח ללא. קיבלנו מגוון סלטים שחלקם מוכר לנו ממסעדות אחרות של שגב, פוקצ'ה אחת שהיתה אמורה ללוות פטה כבד וחומוס אולם חוסלה עם הגעתה כך שאת הפטה והחומוס אכלנו ללא פחמימה. הילדים אכלו רק את הפוקצ'ה ומעין prawn cracker שהיה עשוי , נאמר לנו , מאטריית אורז מטוגנת וללא שרצים. המרק והסלטים היו חריפים מדי לילדים, והאמת שגם לי היה די פיקנטי. התנחמנו בקוקטיילים מרעננים לילדים ולמבוגרים ( 30 ש"ח לראשון ו- 25 ש"ח החל מהשני). 
 
כאן מקום להעיר - להתרשמותי המנות הראשונות הוגשו לנו בדיוק באותה כמות כמו לזוגות שהיו סביבינו, למרות ששילמנו עבור 4, ולא הציעו למלא מנות שחוסלו עד תום (כמו הפוקצ'ה). ההגשה במגשים מתכתיים שטוחים לא היתה נעימה, כשהיינו צריכים "לגרד" את המתכת עם הסכו"ם. 
 
לעיקריות הוזמנו ניוקי ברוטב עגבניות לצמחוני 59ש"ח (שזלל הכל כך שאפשר להניח שהיה טעים) 2 פיצות לילדים (אחת עם זיתים  69ש"ח ואחת רגילה 59 ש"ח) ומנת דג מוסר מאודה שהיתה מצויינת גם בהגשה וגם בטעמים 99 ש"ח.
 
לקינוח הזמנו "עציץ" אמריקאי ( חלק מהקונספט של משתלה, המנה אכן מורכבת בעציץ וסביבה "אדמה" ו"אבנים" אכילות) שכלל הרבה מרנג, רוטב פירות יער, שברי עוגיות גלידת וניל ועוד, וקיבלנו כבונוס "עציץ" תאילנדי עם גלידת קוקוס, בוטנים אננס ובננות. שניהם היו נדיבים וטעימים מאוד, לדעתי התאילנדי היה מיוחד ופחות מכביד מהאמריקאי. יש כמובן עציץ שוקולדי ועוד - 35 ש"ח לעציץ.
 
השירותים נקיים, מעוצבים לעילא כמו שאר המסעדה.
 
לעניין התמחור - הדבר היחיד שקלקל את ההנאה מהמסעדה היה התשלום המופרז, לדעתי, שנגבה עבור הילדים מבלי שקבלו תמורה הולמת. בעצם אין ברירה אלא לשלם על ילד (ומדובר על ילדים  בני 6 ו- 8) כמו למבוגר, כולל הראשונות. אם הילדים לא אוהבים מנות חריפות ויאכלו רק פיצה - עדיין תשלמו עליהם את המנות הראשונות והחלופה היחידה היא לא להזמין ראשונות כלל. אם תזמינו עיקרית אחת לשני ילדים כפי שחשבתי לעשות, המחיר לראשונות יקפוץ ל- 58 ש"ח לילד שלא מזמין עיקרית  (לעומת 25+59 אם כן מזמינים עיקרית נוספת לילד, לפחות לקחנו את השאריות הביתה...)  המחיר לקוקטייל ילדים היה אף הוא קצת מוגזם יחסים לכמות (כוס מרטיני) והעדר אלכוהול. 
 
אסיים בהצעות הצנועות שלי לשיפור (אם בכלל מעניין מישהו ב'שגב'): להחליף את כלי המתכת של הסלטים,  להוסיף בהקדם פתרון הולם לילדים המגיעים למסעדה - אפשרות למנות ראשונות המתאימות יותר לילדים, לא לחייב עבורן ולהגדיל את הכמות ב'קוקטייל'. ולסיום - היה נחמד מאוד לו היו נותנים עציץ תבלין קטן כמתנה לשולחן עם החשבון. העלות זניחה ולדעתי היה מעצים את החוויה מהמסעדה.