פורום ביקורת מסעדות
נושא: עסקית צהריים באוזריה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/07/2015 | 21:49
1
267
כיוון שסיימתי מוקדם עם מבחן וגם רציתי לעודד קצת את הבחור אחרי שהחתולה נעלמה במהלך השבת (ונמצאה היום אחר הצהריים, סיימה "רק" עם שבר באגן) קפצתי לאכול איתו ליד העבודה בשוק לוינסקי. במקור רצינו ללכת למקום אחר אבל כשעברנו ליד גילינו שהם פתוחים לצהריים ומציעים עסקיות ב 55 שקלים. החלטנו לנסות.
 
העסקית כוללת פתיח ומנה עיקרית במחיר של 55 שקלים (יש מנות עם תוספת).
היינו שלושה, לפתיחים הזמנו:
רביולי סלק - עלי סלק דקים שעוטפים גבינה (נדמה לי ריקוטה), היה נחמד.
חציל קלוי עם עגבניות וטחינה - סטנדרטי ונחמד.
הכרובית של אביבית - כרובית חמימה ומצוינת, כוללת טחינה.
 
לעיקריות הצלע השלישית לקחה סיניה טלה ונראה שנהנתה מהמנה.
אני והבחור חלקנו שתי מנות:
מנה של רצועות שייטל שהגיעו עם עגבניות צלויות, בצלים צלויים ופלפלים שנראים חריפים צלויים על מצע שעל פי התפריט הוא קרם ארטישוק ירושלמי.
אני לא יודעת אם מדובר בנוזלי הצלייה, השייטל לא נראה שהיה צלוי כנתח אחד, אבל כל הצלחת הייתה מלאה בנוזל שנראה כאילו פרסו את הבשר מוקדם מדי, לא ברור. הבשר היה טעים (טוב, שייטל...) אבל הקרם שהיה תחתיו היה קר לחלוטין ופגע בהנאה מהמנה.
 
מנה נוספת הייתה מוסקה עגל - החציל היה כמעט ולא נוכח, הבשמל לא פוזר באופן אחיד על המנה, הבשר היה טעים, אבל בכנות? אבא שלי מכין מוסקה מוצלחת בהרבה.
חייבת לציין שכמות האוכל לא כל כך גדולה ולא משביעה במיוחד (אלא אם אתה בעל קיבה קטנה).
 
לקינוח התחשק לי על גלידת היוגורט שמגיעה עם פיסטוק ודבש. ציפיתי לסירופ דבש, בפועל הייתה פשוט כפית דבש מעל. כיוון שהגלידה קרה הדבש הפך לגוש שהיה פחות נוח ונעים לאכילה.
 
יחד עם שתי לונדון פרייד (560 לכוס) וקולה זירו אחד 279 שח לפני שלא הרגישו שווים במיוחד.
 
ומילה על השירות - אמנם לא ציפיתי שהעסקית תעוף כיוון שלא מדובר במקום ששורץ ההיי טק שנוטים למהר, עם זאת, היה הרבה יותר נחמד אם המנות העיקריות היו מגיעות ביחד ולא בהפרש של כמה דקות אחת מהשנייה.