פורום ביקורת מסעדות
נושא: פאפאס- נהדר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 20/07/2015 | 22:49
7
615
לדיווח המלא בבלוג
ביקור ראשון בפאפאס, האיטלקית שנמצאת בסמוך לשוק הכרמל.
בתפריט יש שינוי מרענן, את הרוב המנות העיקריות ניתן להזמין בשני גדלים- מנה רגילה וחצי מנה. מנה של פסטה רגילה עולה בסביבות 60-70 שקל, וחצי מנה עולה בין 30-40 שקל. חששתי שהחצי מנות יהיה מנות קטנטנות, אבל התבדיתי. הזמנו 3 חצאי מנות ואלה היו מנות מכובדות מאוד בגודלן.
 
למנה ראשונה לקחנו ריזוטו כרובית (38 שקל), אחת המנות המסקרנות בתפריט. הריזוטו מוגש עם פרחי כרובית, קרם כרובית, גבינת מסקרפונה וחמאה. המנה היתה די בינונית. האורז היה רך מדי, כרובית לא הרגשתי בטעם אלא בעיקר את המסקרפונה, היו כמה פרחי כרובית מעל הריזוטו אבל  הם לא הוסיפו יותר מדי. מבחינת הטעם לא התלהבתי והכרובית היתה ניטרלית.
 
לעיקריות חצי מנה רביולי בטטה בחמאת מרווה ועגבניות צלויות (38 שקל) שהיתה טובה מאוד, הבצק טעים עשוי אלדנטה ומילוי מוצלח ומורגש היטב. הרוטב היה עדין ולא האפיל על הרביולי המצוין. פסטה ריגטוני ראגו (38 שקל) היתה חביבה, הפסטה והרוטב טעימים, הבשר קצת פחות אבל בסך נחמד.  פולו צ'נטו ארבה (64 שקל)- חזה עוף בעשבי תיבול וירקות ירוקים. מנה טעימה, עד כמה שחזה עוף יכול להיות טעים (לא חסיד של עוף אבל האישה כן..), העשבי תיבול היו מאוד דומיננטים והוסיפו טעמים מרירים- חמצמצים  לעוף הבנאלי. מנה שלדעתי היתה מוצלחת, האישה חשבה שהתיבול דומיננטי מדי ופחות אהבה
והמנה הכי טובה היתה ניוקי טרטופו- פטריות וכמהין (38 שקל) שכללה ניוקי מושלמים ורוטב עוד יותר מושלם. וואו זה היה טעים... ניוקי רכים, כאלה שנמסים בפה ומרגישים היטב את המילוי ויחד עם הרוטב הנהדר, הפה פשוט מתפוצץ מטעם. תענוג של מנה, שחובה להזמין כאן, ובמחיר מצחיק פשוט. זו היתה מנה שקרובה לגודל של עיקרית במסעדות אחרות.
 
לקינוח - פנקוטה (27 שקל) ברוטב קרמל. הפנקוטה טעימה וטובה, שהיתה בעלת נוכחות בולטת של תפוז. 
 
סך הכל יצא לנו  240 שקל, (היינו יכולים גם לוותר על חצי מנה אחת ולצאת ב-200 שקל), לארוחה טעימה וכיפית, למעט הריזוטו, עם מנה אחת במיוחד (ניוקי טרטופו) שלא אשכח הרבה זמן . בהחלט  אחזור