פורום ביקורת מסעדות
נושא: נדב קינוחים, רמת ישי - ביקורת ארוחת בוקר ב'  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 27/07/2015 | 20:59
526
אחרי שנחלתי אכזבה בבליקר בייקרי, לא רציתי לקחת סיכון נוסף ופניתי לנדב קינוחים.
 
ארוחת הבוקר של נדב קינוחים כוללת סלסלת לחמים עם סוגים מגוונים וטעימים תוצרת המקום, ופרוסת עוגה (בחושה קינמון במקרה שלי); שתי כוסות שתיה (ביקשתי תפוזים סחוט וקפה - המיץ מגיע בכוס גדולה ונדיבה!); חביתה לבחירה עם תוספות; סלט קצוץ (שביקשתי להחליף בירוק עם רוטב וינגרט והיה מצוין). כמו כן הגיעה פלטת מזטים שכללה: ממרח עגבניוות מיובשות כמדומני (בלי הקליפות!), ממרח זיתים, פטריות אפויות כמדומני, טחינה, חצילים בטחינה, סלטון עגבניות עם בצל ירוק, לבנה, גבינת שמנת, וארבע פרוסות נדיבות של גבינה קשה איכותית משני סוגים. בשולחנות ליד הזמינו ארוחת בוקר זוגית וזיהיתי גם כרובית בין המזטים. ביקשתי גם חמאה וקיבלתי מיד. השירות אדיב, יעיל, מהיר. מגיע מיד כשמבקשים (אין את תסמונת המלצרית הפוזלת רחוק ממך), השירות גם לא מפריע ולא נותן תחושה שמצפים ממך לסיים למרות שהמקום מלא כל הזמן. כשהמלצרית עברה מצאתי לנכון לשבח את הצוות לטובה.
השולחנות יציבים ונוחים לעבודה עם מחשב, שקעי חשמל יש בשפע כשמגיעים מוקדם - מ-9:30 ואילך כבר אין הרבה בחירה במקומות הישיבה. רק הכיסאות לא הכי נוחים.
בכל זאת לא אבוא לפה בקרוב עם המחשב כי לא נעים לי לתפוס לכמה שעות טובות מקום עמוס, למרות שהזמנתי אח"כ גם דייניש (והתבלבלו והביאו משהו אחר, אבל לקח לי זמן לעלות על זה וויתרתי על ההחלפה).
החשבון - ארוחת בוקר 59, מאפה 16.
מקום חמוד. מעדיפה את הוטל מונטיפיורי, בראסרי, והקונדיטוריה של גל לארוחות בוקר, אבל עדיין מומלץ, חמוד, נעים וטעים. והשירות הלבבי, המיידי והמקצועי הכי שימח אותי.