פורום ביקורת מסעדות
נושא: נאם- היה כיף טעים, מה עוד צריך בעצם?  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 31/07/2015 | 13:32
1
553
קודם כל, התנצלותי על זה שלא חשבתי בכלל לצלם.
אמ;לק: היה טעים מאד, שירות נעים, תמחור הוגן.
 
קבעתי עוד לפני שבועיים עם חברה טובה שנצא לדייט-התעדכנות בחמישי בערב, אחרי המון זמן שלא הצלחנו להיפגש. צמצמתי את הרשימה לכמה אפשרויות, והתקשרתי ביום שלישי לנסות להזמין מקום- רוב המקומות היו מלאים. לא הבנתי מה קרה, אבל בסוף נפל האסימון שזה ערב ט"ו באב...
בכל אופן, בסופו של דבר נמצא לנו שולחן זוגי ב"נאם", מסעדה תאילנדית על דיזנגוף בקרבת הנמל (בין ירמיהו לבן יהודה), ששמעתי עליה לאחרונה הרבה דברים טובים. השולחן הוזמן לשבע ונאמר לנו שהוא יהיה שלנו רק עד שמונה וחצי. בסדר, נאכל מהר. עד שהצלחנו למצוא ערב ששתינו פנויות בו, לא ניתן לעומס קיטשי במסעדות לקלקל את האווירה...
נתקענו קצת בפקק והתקשרתי להודיע שנאחר כדי שישמרו לנו את השולחן, המאחרת שענתה הייתה מאד נחמדה לגבי זה ואיחלה לנו נסיעה נעימה, ובסוף איחרנו פחות משציפיתי (רק בכמה דקות).
אמרנו שאנחנו חולקות, ולכן לפני האוכל הוגשו לנו שתי צלחות אישיות ריקות. נשמע מאד מובן מאליו, אבל מי שכבר היה במסעדה או שתיים בת"א יודע שזה לא...
אני נהניתי ממאי טאי טעים מאד, החברה שתתה כוס גוורץ.
חוץ מזה, הזמנו:
אגרול צמחוני- הגיע לוהט וטעים מאד, פעם ראשונה שאני רואה אגרול בעובי נורמלי ולא עבה מדי שאי אפשר לאכול, זה היה גודל מושלם ופריכיות מושלמת בעיניי. הרוטב היה מאד טעים, אין לי מושג מה היה בו.
סלט סום טאם- זה סלט פפאיה עם בוטנים, שעועית ורוטב דגים- אולי עוד דברים ששכחתי. יש לידו שלושה פלפלים בתפריט אז ביקשנו שיהיה רק קצת חריף. המלצרית אמרה שאי אפשר, אפשר או חריף או בלי חריף בכלל, אז בחרנו בלא חריף בכלל- היה מאד טעים ובעיניי אין שום צורך בחריפות במנה הזאת. אני רואה איפה הצ'ילי מתאים שם אבל באמת שאחלה מנה גם בלי.
פי גאי- אני לא אוכלת בשר ועוף אז החברה אכלה מזה לבד, היא אמרה שהיה מעולה. ביקשה לצורך העניין עוד מרוטב האגרולים וקיבלה בחיוך ובזריזות.
פלה פאק פריק קפאו- דג (אני לא יודעת איזה) עם ירקות ואורז, הוזהרנו שהבזיליקום התאילנדי נותן טעם אניסי- אני אישית מכירה את הבזיל התאילנדי אבל הערכתי בכל זאת את האזהרה כי אני מניחה שהרוב לא מכירים וטעם אניסי הוא באמת משהו שלא כולם אוהבים (אני למשל לא אוהבת אבל זה לא היה דומיננטי במנה). היה מאד מאד טעים.
כשרצינו להזמין קינוח לא איתרנו את המלצרית בעיניים אבל אביאל, בעל המקום, ראה שאנחנו מחפשות וניגש אלינו בעצמו. ביקשנו שיבחר עבורנו את הקינוח הכי טעים (ככה אני בד"כ עושה במסעדות, עוד לא התאכזבתי מזה), אז אין לי מושג מה קיבלנו אבל הוא היה מצויין. היו בו מוס כלשהו, שוקולד רוזמרין לדעתי, שוקולד לבן, שבבי קוקוס וגם רסק אננס מפתיע.
סה"כ החשבון (כולל המאי טאי והיין) היה 264 ש"ח לפני טיפ. לא רע עבור 5 מנות, שמתוכן 5 היו מאד טעימות. אני חושבת שמסעדות נמדדות במידה רבה באחידות הרמה, זה לא מספיק כשיש איזו כוכבת אחת בתפריט.
בשעה 20:25 היינו באמצע הקינוח אבל כבר שבענו לגמרי וסתם אכלנו כי היה טעים. אמרתי למלצרית שכשיצטרכו את השולחן שיביאו לנו את החשבון ואנחנו נקום, אבל לא הקימו אותנו, ואני מעריכה את זה. הסתכלנו כל הזמן לוודא שאף אחד לא מחכה כמובן...השירות היה מצויין לכל אורך הערב. לא מתחנף ומעיק, אלא חייכני ונעים, אינפורמטיבי וזריז.
נחזור.