פורום ביקורת מסעדות
נושא: טפאו הרצליה - רע, רע מאוד  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/08/2015 | 13:11
5
885
היי,
בסך הכל ביקורת שניה. תהיו נחמדים...,
אני ואשתי אוהבים את הטפאו. היא צמחונית די בעייתית באוכל (לא אוכלת גם אורז או פסטות)... כך שהמקום מתאים לנו מבחינת המבחר.
הזמנו מקום לאתמול בערב בשעה 22:00 בטפאו (על הבר).
הגענו למסעדה כמה דקות לפני 22:00. המארחת מסרה שייקח קצת זמן, כי הם עמוסים מאוד ושהיא ממליצה שנצא לחכות בחוץ (היה חם ולח מאוד אתמול, ולמרות זאת אפילו כוס מים לא הוצעה לנו).
יצאנו החוצה וחיכינו. מגיעה השעה 22:10. אני נכנס ושואל אם יש התקדמות. המארחת מוסרת - שניים על הבר הזמינו חשבון וכמה דקות היא יוצאת לקרוא לנו. מגיעה השעה 22:20. נכנס שוב. ככה עד 22:35, השעה שהתיישבנו על הבר. התחלנו ב-35 דקות איחור. מפה רק הפך יותר ויותר גרוע.
מתיישבים על הבר. מחכים לתפריטים ולא מקבלים שום יחס.
לידינו ישב זוג שקיבל יחס הפוך לגמרי. ממה שהצלחנו לשמוע הם הכירו את האחראית משמרת, שכל דקה הרימה איתם עוד צ'ייסר ושלחה עוד מנה על חשבונה. אנחנו שלא רצינו פינוק כלשהו מלבד יחס מינימאלי (ולקבל תפריט אחרי 10 דקות ישיבה ו-35 דקות המתנה בחוץ), ניסינו לתפוס את תשומת ליבה, מכיוון שהברמנים היו עמוסים מאוד והרגישו לא ממש נגישים. היא הסתכלה לכיווני וסיננה "אני אסיים איתם ואז אתפנה אליכם". אחת הברמניות שקלטה מה קורה הביאה לנו תפריטים.
כך הסתכלנו על התפריט רק בשעה 22:50. החלטנו שמתאפסים, מתעלמים וממשיכים הלאה.
פנינו לאחד הברמנים וביקשנו להזמין. הזמנו לאשתי מעין לחם עם ממרח ארטישוק ופרמזן, קרפצ'יו סלק וסביצ'ה בורי.
סביצ'ה בורי הגיע די מהר. כמה חתיכות ממש קטנות של דג עם הרבה ירק. מנה נחמדה.
הדקות חולפות והמנות של אשתי לא מגיעות. אחרי כמה דקות אחראית המשמרת שהמשיכה בהפגנתיות לפנק את היושבים לידינו (בעיניי זה קצת חרה, במיוחד בהשוואה לחוסר השירות שאנחנו קיבלנו), הניחה צלחת של כרוביות לנו ולחבריה את מנת הלחם ארטישוק. מסרנו לה שלא הזמנו כרובית וכן הזמנו לחם ארטישוק, והיא אמרה "אה אז עלינו". רק אני אכלתי מכיוון ש"לכרובית יש טעם של דג" כפי שטענה אשתי הצמחונית, ככל הנראה בשל האנשובי שליווה את הרוטב. אחרי שיחה עם היושבים מצידנו השני הבנו שמנת הכרובית הייתה שלהם...
השעה בערך 23:15. המנות של אשתי לא מגיעות. מבקשים מהברמן שיבדוק מה קורה הוא חוזר עם הקרפצ'יו ובלי הלחם ארטישוק, שהגיע 10 דקות לאחר מכן.
הייתי עדיין רעב, וביקשתי מנת "סינטה צ'ימיצ'ורי". אחרי המתנה ארוכה מאוד, ביקשנו מהברמן שיבדוק שוב מה קורה. הוא חזר עם המון התנצלויות שהמנה התפספסה במטבח ושכמה דקות היא יוצאת. אני כבר התייאשתי וביקשתי שייבטל את המנה. ביקשנו תפריט קינוחים והזמנו צ'ורוס ואספרסו. האספרסו הגיע מאוד מהר (בשלב הזה, 00:00, המקום היה כבר חצי ריק) ויחד איתו הגיע מעין קינוח קטן על חשבונם, בליווי התנצלויות של הברמן.
חולפות הדקות והצ'ורוס לא מגיעים. אחרי בערך רבע שעה, מבקשים מהברמן שיבטל את הצ'ורוס ויביא חשבון. הוא היה בשוק שעוד לא קיבלנו את הצ'ורוס ושמענו אותו מסנן לאחרית משמרת המפנקת (את חבריה) "כמה זמן לוקח להכין צ'ורוס". הברמן הלך לכיוון המטבח, חזר ומסר שממש עוד כמה שניות המנה יוצאת. ואכן, אחרי כמה דקות המנה יצאה (שרופה).
קיבלנו חשבון והברמן מסר שגם האספרסו עליהם.
ערב רע לתפארת מהשניה הראשונה ועד האחרונה. לא נראה לנו שנגיע שוב בקרוב...