פורום ביקורת מסעדות
נושא: סופ"ש  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/08/2015 | 18:38
6
550
די חוזר על עצמו, שוק הכרמל זהה לחלוטין בסחורת המקררים משהו לשבוע שעבר, היה די משעמם.. הרבה מנגו ממקררים במחיר בינוני יחסית של 10 ש"ח לקילו הלכו לייבוש, שיהיה..
לחם סלק מאדון שיפון, עברתי שם די מוקדם באיזור שמונה (מוקדם מאוד במונחי תל אביב וכמעט אמצע היום בחיפה..), בכל מקרה אולי 3-4 אפשרויות לבחור מהן, אחת נפסלה כי זוגתי לא נוגעת בזיתים, משהו עם תאנים, משהו כפרי והסלק, היה קצת מפתיע ובהחלט מאכזב, לא "התפוצצות בולנז'רי של בוקר" כזו, אבל אולי מתעוררים שם קצת מאוחר. לגבי לחם הסלק, מעבר להיותו כנראה מופת מחמצת (מורגש, אנחנו לא אכלנים גדולים בתחום..), היו לו שתי בעיות מרכזיות, לא הורגש מקדם הסלק ובעיקר חלק לא קטן בכלל מהקרום היה מפוחם ולא נעים לחיתוך ובמיוחד לאכילה,  במחיר מרתיע משהו של 25 ש"ח, אני לא בטוח שנהפוך ללקוחות קבועים, מה גם שלא חובבי לחם גדולים וכולי וכולי..
מה עוד יצא לעשות ? הריטואל הקבוע של תועפות השרי שנשאר משבוע שעבר הפכו לרוטב של הסופ"ש הנוכחי, עם שום והרבה עשבי תיבול. כוסה מחשי, היו קישואים קטנים נפלאים בשוק ב 14 ש"ח לקילו, מחיר מזעזע אבל לא עמדתי בפיתוי.. איזכור למר רפי כהן, אני חושב שיש לו פינת בישול נפלאה איפושהו בפורטל ברשת והנחיות הממולאים שלו שוות הרבה, השתמשתי בקווים הכלליים במיוחד ביחס לבישול עצמו, אכן אם לא נותנים לעניינים לרתוח ועובדים נמוך יחסית, יוצאות תוצאות די מוצקות ונפלאות.. אורז לסושי זה מה היה בבית וגם השתלב נפלא, סתם בערבוב עם בשר טחון מתובל מאבו חילווה, אחרי השריית האורז כמובן..
לרות לגבי גבינות עובש בדווקא גורמה, 11 ש"ח לגורגונזולה מאיטליה, 7 ש"ח לדנבלו, הייתה גם קמבוזולה מגרמניה אבל פיספסתי את המחיר, המקום תמיד שווה בדיקה כשבאיזור.