פורום ביקורת מסעדות
נושא: שורי בורי, המעדניה ביקום ומוזס בכפר סבא  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 10/08/2015 | 14:36
342
ביום רביעי נפגשתי פגישה אחרונה עם חברה מסן פרנסיסקו לפני שהיא שבה הביתה. היא רצתה משהו פשוט ולכן קפצנו לשורי בורי בהרצליה. זו מסעדה גדולה מאד שהיתה מלאה כמעט לחלוטין, לא עניין של מה  בכך באמצע השבוע.
לפתיחה קיבלנו סלטים בפנכות - בינייהם חצילים בסויה טעים מאד, צזיקי מצויין, סלט עגבניות טוב, סלט ירקות טרי, קישואים מטוגנים עם מעט צזיקי וחומוס בינוני. כששאלתי אם אפשר לקבל סלט בלי עגבניות קיבלתי קערה של קוביות מלפפונים לא מתובלות כלל. גם הלחמניה שבאה עם הסלטים מבאסת - לחניה מקמח לבן הכי פושטית שיש.
הדגים היו מצויינים, שמרו על עסיסיות ונהננו מאד מהם.
המלצרית הציעה צ'יפס כתוספת שכן הדגים לא מגיעים עם תוספת, בלי לציין שזה בתשלום...בכל מקרה סירבנו.
השירות היה טוב בסך הכל.
182ש"ח לפני שירות.
 
ביום שישי בין סידורים בשיא החום קפצנו ליקום - בחדר האוכל הקיבוצי  יש את המעדניה, שבאמצע השבוע מציעה ארוחת צהריים בסגנון מוסדי וביום שישי אוכל לקחת הביתה. הרעיון היה לעשות השלמות לארוחת הערב המשפחתית המצומצמת .
לקחנו אגרולים שהיו לא מוצלחים, קנישס תפו"א ופטריות לא רעים, קציצות דגים פיקנטיות שאהבו מאד אצלנו, ואני דגמתי מפרום חצילים נחמד, בצל ממולא אורז ובשר שבושל ביין והיה טעים למעט הקינמון שלא אהבתי, וארטישוק ממולא שהיה מצויין. המחירים סבירים לחלוטין והמבחר מאד מגוון. פתרון טוב למי שבאזורנו.
 
בשבת לפנות ערב נפגשתי עם אחי ומשפחתו במוזס בכפר סבא. זו רשת שאיני מחבבת במיוחד אבל נותנת מענה הולם לאחייניתי הצליאקית. אכלתי סלט קיסר עם חזה עוף שהיה  טוב  - גם התיבול, גם חזה העוף העסיסי וגם עלי החסה הפריכים. נאכלו גם המבורגר,  ארוחות ילדים, המבורגר טבעוני שדווח עליו כיבש ולחמניה  עם שניצל דג שהיתה סבירה. תוספת ירקות בתנור הגיעה חריפה מאד ללא אזהרה. מלבד לחמניה ללא גלוטן יש גם אפשרות לצ'יפס ללא גלוטן שמטוגן בנפרד
גם הקינוח - קרם ברולה  - היה ללא גלוטן והיה טעים אך מחירו, 36ש"ח, יקר מדי לטעמי ובעצם משקף את המחירים ברשת באופן כללי שהם לדעתי גבוהים ללא הצדקה.
 
בבית סיימתי את הטיפול בשני קרטונים גדולים של מנגו שקיבלתי והפכו לגלידת מנגו ומעין ריבת מנגו שיצאה מתוקה מדי.