פורום ביקורת מסעדות
נושא: ברלין: אוכל רחוב (דוכני אוכל עם הושבה מינימלית)  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 13/08/2015 | 00:47
562

Curry 36: נקניקיות. מנת הדגל היא ה- Currywurst (נקניקיית חזיר מבושלת ואז צלויה, מתובלת בתבלין הקארי ומעל רוטב קטשופ עם אבקת קארי. מאכל אופייני לברלין). מוגשת חתוכה ונאכלת עם מזלגון בתוספת צ'יפס. המיקום המקורי הוא בקרויצברג, אנחנו היינו חייבים לאכול אותה מיד עם הגעתנו לעיר אז ביקרנו בסניף שליד גן החיות. גם ה- bratwurst שלהם מצויין עם צורת הגשה אופיינית של נקניקייה ארוכה בתוך לחמנייה שהיא חצי מהגודל שלה.
מקום ידוע נוסף לאכול בו את ה- currywurst הוא ה- Konnopke imbiss שנמצא ממש מתחת לתחנת ה- U-bahn Eberswalder Straße שבפרנצלאואר ברג.

דונר (döner) ב- Tadim: הגרסה הברלינאית-טורקית לשווארמה, נתחי כבש בתוך רבע פיתה ענקית (המזכירה פרנה) צלויה על הגריל, רוטב צ'ילי חמצמץ, יוגורט-שום, ירקות טריים, ומעל פירורי גבינת פטה. בשונה מהשווארמה הישראלית, תיבול הבשר פחות חזק ונותן במה לטעם הטבעי שלו. כמו כן, ניגוד המרקמים והטמפרטורות משחק תפקיד חשוב במנה.
Tadim נמצא בשכונת קרויצברג, בה נמצא ריכוז האוכלוסייה הטורקית הגדול ביותר מחוץ לטורקיה. באיזור ניתן למצוא עוד המון מסעדות ודוכני אוכל טורקי.
עוד אכלנו דונר בפרידריסהיין בצומת הרחובות Simon-Dach ו- Krossener (מקום מרכזי בשכונה). שם הדונר עשוי מעוף ומוגש עם ירקות מטוגנים (הביס יותר רך). שם מגישים גם גרסה צמחונית עם גבינת חלומי צלוייה.
מקום נוסף ואהוב במיוחד הוא בצומת הגדולה- Rosenthaler platz שב- Mitte. שם ניתן לבחור בין כבש, בקר או עוף. במקום יש טאבון ומכינים שם מגוון מאפים כמו פיצות, לחמעג'ון ו- pide.