פורום ביקורת מסעדות
נושא: ברלין: אוכל מהיר (שירות עצמי אך מקומות ישיבה נוחים)  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 13/08/2015 | 00:50
504

Patta: מקום חדש בפרידריכסהיין אשר מתמחה בתפוחי אדמה אפויים. תפוחי אדמה אקסטרא-לארג' אפויים לשלמות, הפנים מעוך על מנת לעשות מקום לתוספות שמעורבבות/ממולאות בתפוחי האדמה. ניתן לבחור באופן חופשי ממגוון של ירקות, עוף, טופו ועוד. יש גם קומבינציות של המקום. אנחנו בחרנו תוספות של: עוף, גזר צלוי בזעפרן, קוסקוס, שעועית, חלפיניו, ופטה. מומלץ מאוד.

Burger Dealer: בפרנצלאואר ברג. התכנון המקורי היה ללכת ל- Bird הידוע שליד מאואר פארק אך משום שזה היה סגור וכבר היינו במצב רוח להמבורגרים נכנסנו למקום, שלמען האמת, נתקלנו בו ממש במקרה, ולא הצטערנו. ההמבורגרים במקום הם בסגנון המעוך (מקסימום קראסט), סטייל Shake Shack הניו-יורקי. המנה כולה לא עמוסה מדי והקומבינציות עובדות בול. אנחנו אכלנו את הבייקון-צ'יזבורגר והגורגונזולה-בורגר. יש גם צ'יפס מסולסל (curly fries) שמוגש עם גבינת שמנת בתור דיפ (דבר שנתקלנו בו לראשונה שם, חלקנו חושבים שזה לא כל כך עובד...).

Fast Rabit: בזמן שאוכלי הבשר נהנים מההמבורגרים ב- Burger dealer, הצמחוניים/טבעוניים יכולים לגשת ל- Fast Rabit ממש ליד (אפשר אפילו לשבת לאכול יחד בבורגר, הם לא עושים מזה עניין). המקום טבעוני ומגיש מגוון של סלטים, מרקים, רולים, ראפים ושייקים טבעיים. נראה שהם נהנו.