פורום ביקורת מסעדות
נושא: ברלין: מסעדות (מקומות ישיבה מסודרים עם שירות)  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 13/08/2015 | 01:08
497
Chen Che: בית תה וייטנאמי. בברלין קהילה וייטנאמית גדולה ומבוססת ומשום כך ניתן למצוא מספר רב של מסעדות וייטנאמיות, וכאשר התחרות גדולה- האיכות גבוהה.
בלב רובע ה- Mitte, בתוך חצר פנימית, שוכנת המסעדה, בעלת חלל יפייפה. התפריט פונה באופן מובהק לצמחוניים כאשר הבשר מוצג כאופציה חלופית. היינו שבעה אנשים, מה שגרר הזמנה של רוב תפריט האוכל. המנות העיקריות הן בעיקר מרקים או מבוססות אורז או נודלס. הראשונות מעניינות: ספרינג רולס (טריים או מטוגנים בבלילה), המבורגרים מלחמניית אורז, אורז דביק בחלב קוקוס, קרפים, כיסונים ממולאים ועוד.
המקום מכנה את עצמו בית תה ועם כל הכבוד לאוכל, מה שמייחד את המקום הוא התה ובכלל השתייה. חם או קר, קלאסי או חדשני, נקי או מתוק, כל אחד יכול למצוא דבר לטעמו בתפריט השתייה הרחב.
אנחנו שתינו תה וייטנאמי ייחודי המוגש בקערות ונלגם תוך כדי החזקתו בשני ידיים. התה מבושל יחד עם מרכיבים טריים (עשבים, פרחים, עלים, ג'ינג'ר), חלקם מוגשים יחד איתו כן שניתן להנות מהמרקמים השונים.

Nest: בית קפה, ארוחות בוקר. מרחק הליכה קצרה מדירתנו, מעברו השני של פארק גורליצר. מושלם ליום ראשון בבוקר בו מגישים את הבראנץ' בופה (במחיר של 15 יורו לאדם, מאוד זול בהשוואה לישראל) המפנק הכולל: גבינות, נקניקים, דגים מעושנים, מנות חמות (ביצים, שקשוקה, נקניקיות, כדורי בשר, חזה עוף, שעועית), ראפים, מגוון רחב של סלטים מעניינים (פסטה, עדשים, ירקות צלויים), ממרחים, לחמים מעולים (בריוש, נגיסי פרצל, קרואסונים), מוזלי, פירות, יוגורט, וקינוחים.
העיר נמצאת כרגע בשיגעון של ארוחות בוקר ובראנצ'ים ובמספר רב של מאפיות ובתי קפה ניתן למצוא תפריט מורחב לבוקר עצל.

Barcomi's: בית קפה-דלי בסגנון ניו יורקי הנמצא ב- Sophie-Gips-Höfe, אחת החצרות הפנימיות היפות ב- Mitte. שם אכלנו בייגלס עם גבינות שמנת למיניהן, כריכים עם נקניקים וגבינות, סלטים עשירים. יש קומבינציות של מוצרי המעדנייה כמו Swiss Miss או Italo platter המוגשות עם לחמים מהמקום. על פי מביני דבר, המקום מגיש את עוגות הגבינה הניו יורקיות הטובות בעיר, טעמנו מהקלאסית והלימון, שתיהן מעולות.
במקום יש איזור נפרד עם תצוגה מרהיבה של מוצרי דלי ומאפייה שניתן לקנות ולקחת הביתה.