פורום ביקורת מסעדות
נושא: לולו מסעדת ביסטרו בשבזי תל אביב - שוטטות מסעדות בנווה צדק.  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/08/2015 | 10:40
5
595
זוגתי ואנוכי החלטנו לחגוג את יום הולדתי ויום הולדתה במסעדת אחד העם של מיכל אנסקי. מסעדה חדשה שאך זה מכבר נפתחה.
ביום רביעי  לא הצלחתי להזמין עבורינו מקום ליום חמישי בערב, ביקשתי שיכניסו אותנו להמתנה. המלצרית הציעה שנשב על הבר ואכן הסכמנו.
הגענו למסעדה ביום חמישי וכצפוי לא היה מקום , הובלנו אחר כבוד לבר ולהפתעתינו התברר שבאזור הבר מותר לעשן ?!? כמו כן הייתה מוזיקה דיי רועשת. לאחר היתייעצות קטנה החלטנו לוותר על הערב במסעדת אחד העם ולנסות את מזלינו במקום אחר באזור.
התחלנו בשוטטות בכל נווה צדק. ממש ביציאה ממסעדת אחד העם ישנה מסעדה שנקראת "מקום של בשר". המארחת הייתה המומה שרצינו להיכנס ללא הזמנת מקום מראש. זוגתי ואני בפנים מחייכות נפרדנו ממנה "הכל בסדר יש באזור המון מסעדות. כבר נמצא פנוייה".
שוטטנו בשבזי לאורכו ולרוחבו( קצת עובר שיפוצים באזור ולא נעים), אזור מקסים, חתכנו לרחוב פינס בדקנו מסעדות איטלקית, ויפניצ, ולבסוף הכרענו על מסעדת לולו.
ישבנו ברחוב,אשתי רצתה בפנים במזגן, אך למרות שהיה קצת חם בחוץ היו מאוררים והייתה בריזה נעימה והיתה תחושה נפלאה בחוץ. היינו 2 שולחנות מאוכלסים בחוץ ובפנים היה יותר מלא.
למנות ראשונות:
קרפצ'יו חציל מעושן  גבינת טולום, פטריות יער, שקדים קלויים, עלי רשאד וחומץ בלסמי . 42 ש"ח . היה טעים מאוד הגבינה מלוחה לטעמינו אבל עדיין מנה טעימה.
טורטליני גבינת עיזים בחמאת מרווה, פטריות יער, בזיליקום ופרמז'ן 52 ש"ח . גם מנה מוצלחת, יותר ממילוי הגבינה ששוב היה מלוח לטעמינו, הפטריות שליוו את המנה היו מעולות.
כמו כן הזמנו לחם הבית שלווה עם עגבניות קצוצות שהיה דיי טוב.
 
לעיקריות :
ניוקי תפו"א ,ערמונים, עגבניות לחות, בזיליקום ופרמז'ן , 66 ש"ח . מנה טובה שאני מניח הייתה מצויינת לולא המנות הראשונות שקצת הכבידו עלינו. המלצה לא להזמין מנה ראשונה ומנה עיקרית העשויות מבצקניות פסטה וכדומה. כבד מידיי.
 
פילה דניס על הפלנצ'ה עם תבשיל עדשים שחורות, כרישה, לימון כבוש וכוסברה. 96 ש"ח .  ההפתעה של הערב. מנה מעולה !! פשוט מצויינת. הדג היה מצויין והעדשים השחורות היו פשור תאווה לחיך. היסתערנו על המנה הנ"ל (בעדינות, אחרי הכל אנו אוכלים ממש ברחוב ).
 
לסיכום אכלנו 2 מנות ראשונות, לחם הבית, 2 עיקריות ו3 כוסות משקה, סה"כ חשבון 310 ש"ח. הושאר טיפ של 50 ש"ח.
 
ערב מהנה שירות טוב ואווירה פשוט כיפית. כשיצאנו, חלק המעדה היה ממש הומה אדם, רוב האנשים היתיישבו בעיקר בגללינו. כנראה המנות שהזמנו גירו אותם .
מומלץ למי שמחפש אווירה קלילה ארוחה נעימה ביותר, ומחיר שפוי. לא זול ולא יקר.
לאחר מכן קינחנו בגלידה שמורד הרחוב.
דבר אחרון, הרחוב והמסעדה היו הומים שהצרפתים. כל הסביבה ממש הומה מהם.אנשים נחמדים. חבל שלא היבנו את השפה.