פורום ביקורת מסעדות
נושא: קלואליס- התחיל נורא והמשיך מצוין  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 22/08/2015 | 00:00
386
אני לא מאלה שאוהבים לגוון במסעדות. תנו לי 100 פעם את אותה מנה במסה ואהיה מרוצה, העיקר שלא יהיו נפילות. אבל הפיצוץ בגשר מעריב ולך תגיע למסה... על כן, לכבוד יום הולדת בחרנו בקלואליס.
קודם כל- יש חניה! איזה שיפור..המסעדה, מסתבר, יפיפיה. מלצרית נחמדה ומקצועית.
קודם כל הגיעו לשולחן שני סוגים של לחם- כהה שהיה טוב ולבן שהיה יבש ברמות קשות. הוגשו גם חמוצים שאני לא אוהבת ולא הרגשתי שאלה היו שונים במשהו (אבל לא יכולה לחוות דעה) וחמאה שהייתה טובה.
למנה ראשונה התלבטתי ממושכות בין קוקי סאן ז'ק וקרבקייק. המלצרית ממש המליצה על הCRAB CAKE אז הלכתי על זה. מולי נלקחה "ברזאולה פילה בקר עם שמן כמהין ומוצרלה מעושנת רכה".
כבר דמיינתי את הניוקי סרטנים של מסה עם חתיכות הסרטנים והטעם העשיר... בפועל קיבלתי שתי קציצות פירה קטנות ומטוגנות (יאמר לזכות המלצרית שהיא הזהירה שיש בזה פירה אני פשוט לא הבנתי שזו כל המנה). היה צריך להתאמץ כדי להרגיש טעם של סרטנים. הקציצות המטוגנות נחו על מעין רוטב בטעם ובמרקם של אלף האיים. זו הייתה מנת פירה הכי סתמית שאפשר.
המנה השניה הייתה מלוחה ברמות קשות, אי אפשר היה לגעת בה, והיא הייתה מעולה, אפשר היה להרגיש את זה בשניות הראשונות לפני הצפה של גל מלח מטורף. אני ניסיתי לאכול חלק מהמנה עם הרבה מים אבל לקראת הסוף אי אפשר היה. כל הזמן הזה המלצרית ממש לא התקרבה אלינו. כשהיא פינתה את השולחן אמרתי לה שהיה ממש נורא והיא לא אמרה כלום (בשלב הזה לא באמת היה מה לעשות ממילא...).
לעיקריות אני לקחתי "קלמארי במחבת שחורה עם פלפלים קטנים, בצל מעושן, עלים ירוקים ובזיליקום תאילנדי בניחוח אניס". המנה הייתה טובה מאד ונהניתי ממנה.
מולי נלקח " בלוטין SEA BASS ממולא בדוקסל וז'וליין ירקות שורש, רוטב שמנת וציר דגים, מוגש עם אורז "מדרס"". אני לא מבינה איך המנות האלה אף פעם לא שלי, תשמעו, זה היה הדג הטוב ביותר שאכלתי מימי, באמת, משהו יוצא מגדר הרגיל. גם האורז היה מעולה. מנה מושלמת. אבל באמת.
העיקריות היו פשוט ההפך הגמור מהראשונות.
אחרי שסיימנו לאכול את העיקריות דיבר איתנו מישהו ממש נחמד מהמסעדה  ששאל איך היה ושיתף שגם הוא לא אוהב את המנה הראשונה המלוחה. בשלב הזה כבר התפוגגה הבאסה מהבחירה הגרועה של הראשונות והזמנו קינוח:
"וולקנו דולסה דה לצ'ה"
עוגת וולקנו ריבת חלב ארגנטינאית מוגש עם גלידת לבנדר.
אני יודעת שאמרתי כבר "מושלם" ו"הכי טוב שאכלתי מימי" בביקורת הזו, אבל כך בדיוק זה היה. מושלם. ציפיתי לאיזו עוגת ויטרינה חביבה וקיבלנו סופלה של ריבת חלב, אין לתאר, פשוט אין. גם גלידת הלבנדר הייתה נהדרת ולא מתוקה. מושלם כבר אמרתי? לא התאפקנו והזמנו עוד וולקנו.
על חשבון הבית קיבלנו גם שני כדורי גלידה שהיו מצויינים (מחר דיאטה!). וסיכמנו שנחזור... כנראה שנפלנו במקרה על המנות הלא מוצלחות.
יחד עם קפה אחד שילמנו 450 ש"ח.