פורום ביקורת מסעדות
נושא: סופ"ש בטיפטופים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 23/08/2015 | 10:05
297
חמישי היינו בחופש בבית אז בישלנו קצת קציצות מהמתובל המפורסם של אבו חילווה ותפוחי אדמה בתנור מהסטוק המצויין שחיסלתי בסניף של עדן טבע מרקט בקריות.
קפיצה זריזה לאמיליה לאסוף קינוחים וחייב הבהרה משמעותית לגבי מקום שקיבל מילים חמות בזמן האחרון - עוגות המוס האישיות ממש ממש נפלאות כשהן טריות ופחות טובות ככל שמתרחקים מנקודת הייצור, כטבעם של מקומות חזקים במוסים בעולם, שחלק מהם אפילו מתעקש לשווק הכל רק באותו יום (ע"ע פטיסרי כמו של בחור בשם הידמי סוגינו בטוקיו, שלצערינו היה פופולארי מידי מכדי שנצליח לטעום שם משהו, אבל ידוע בכך שאת יצירותיו צריך לצרוך אך ורק תוך שעות בודדות או משהו כזה בגלל מאפייני המוסים, או משהו כזה "). הקיצר ייתכן ושישי די מוקדם בבוקר זה הזמן שהויטרינה הכי מלאה וטרייה באמיליה, הכל השערה כמובן, כי מספר פעמים באמצע שבוע כשהויטרינה הייתה בדימדומיה, מרקם המוסים היה צמיגי מעט יותר ופחות טוב. כנ"ל לא אהבנו מספיק את פס הגבינה, טעמים מתוקים ולא מעניינים מספיק ביחס לאופציות השוקולדיות יותר. לקחנו הפעם לניסיון קרואסון שקדים אחד, שהיה הטוב ביותר שאכלנו עד היום באיזור המרכז, ואכלנו, כמו לדוגמא עוד באותו בוקר מטאטי, לא משהו משמעותי לספר עליו.
 
שישי בחיפה, מוקדם מאוד בבוקר מאפים מהמקום החדש של קונדיטוריה אייל שנזללו על החוף, אמשיך להחזיק בדיעה שהמלוחים שלו בין הטובים בעוד למתוקים לא היה מזיק מקצה שיפורים משמעותי, מין יצור כלאיים של קרואסון בצק שמרים שקדים כזה, לא היה טוב מספיק אלא רק סביר. יש סנדוויצ'ים נחמדים והבורקסוני גבינה המושחתים שלו טובים מאוד. אייל הוא אלוף ישראל בקישים לטעמי, למי שמזדמן לאיזור..
 
אחרי שיטוט מאסיבי וחם באיזור מרכז הכרמל חתכנו לבר של הסינטה בר - סה"כ בהחלט נהננו, תמיד יש מקום לשיפור, אבל מבחינתי זה מקום מאוד מאוד איכפתי, עם שירות טוב וצוות רחב, רמת ניקיון גבוהה וכן גם אוכל טעים.
אכלנו - המבורגר מיוחד משילוב נתחי בשר מובחרים יותר עם אמנטל וקונפי שום, שילוב טוב, הצ'יפס ה"מיוחד" ליד (סה"כ 79 בעסקית), מין כרע עוף משוטחת עם העור צלוייה עם רוטב ברביקיו בתוספת איולי פלפלים בצד ושעועית ירוקה (60 בערך), למרות שלא ממש מורכב, גם טעים, אפילו מאוד. ריזוטו כבד של פטריות עם פרמז'ן טוב, גם היא לא הביצוע הכי מדוייק בעולם, זה היה טעים ונחמד ומתומחר לא רע יחסית ב 51 ש"ח.
לקינוח מאפה הבננות ושוקולד עם רוטב טופי, שלטעמי בעבר היה קצת יותר מוצלח ועכשיו בגירסה יותר "חלבית" הוא טעים גם כן אך מתוק מידי..