פורום ביקורת מסעדות
נושא: מסעדת ימטויה בהוד השרון- אכזבהההההה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 24/08/2015 | 00:36
5
590
התלבטתי אם בכלל להכנס ולכתוב , אבל דווקא בגלל האכזבה חשבתי לשתף.....
ימטויה היא מסעדה יפנית בהוד השרון, אחרי שהתרגלנו ולמדנו לאהוב את האוכל בסושיה השכונתית, (לא ללגלג , כי פשוט האוכל מעולה!)  הציעו לנו חברים שאהבתנו לסושי וכדומה הגיעה לאוזנם להצטרף לימה טויה. החברים ספרו כי שמעו ביקורות טובות
וחברה טובה שהייתה במסעדה המליצה מאד. אז למה שלא נלך ?
אז כגודל הציפיות כך גודל האכזבה, המסעדה ממקומת באזור שנראה כמו אזור תעשייה, (לא הפריע לנו) מבפנים  נראה דיי מנוכר וקר, וזה כנראה מה שמשפיע על נותני השרות במקום.
חוץ מסושי על כל צורותיו לא הכרנו אף מנה, לא בשם ולא בצטרה, מלצר חביב הסביר לנו על המנות . כמנת פתיחה חלקנו אני וזוגי 8 דוגמיות של סושי , שפשוט איכזב ולא נטעם טוב, מזל שהיה רוטב טריאקי שיכולנו לטבול בו את הסושי ולהבין שזה לא זה . גם זוג החברים הזמינו שמיניית סושי שלדעתם הייתה סתמית ומיותרת.
טוב נעבור לעיקריות  אנחנו הזמנו פלטת פירות ים שכללה קלמרי , שרימפים, ועוד כמה סוגים של סרטנים שהיה צריך לפצח אותם כדי לאכול, אגב מנה זו הומלצה מאד ע"י המלצר, בדקנו עם ההזמנה, וציינו מפורשות שאין בדעתנו להתחיל לפצח ולהתעסק עם כל מיני מספריים ומפצחים למינהם . אבל המלצר הרגיע ואמר זה בסדר , זה רק בשביל להקל. בקיצור זרמנו , והמנה פשוט הייתה מאכזבת , פשוט לא נהנתי ויצאתי ממש רעבה . כשהמלצר ניגש לשאול אם אנחנו שבעי רצון , אמרתי לו שהמנה מאכזבת, הוא אפילו לא שאל מה לא בסדר , ולא ניסה להציע להחליף את המנה , כפי שמקובל בהרבה מסעדות! ואותי זה ממש עיצבן . טוב ויתרנו כבר והבנו שזה פשוט נפילה. החברים הזמינו סוג של מוקפץ ודווקא היה להם טעים. אבל מה יכול להיות רע במוקפץ??
לקינוח הזמנו אצבעות שוקולד, בגודל של גמדים , נשבעת לכם המנות כנראה כמו הגובה של היפנים . בקיצור היה מאכזבבבבבב   מאד מאד .
גם השרות לא היה מי יודע מה , לא משתדל ולא מתאמץ ומלצרית נוספת ששירתה אותנו  הייתה חמוצה וקרה .
בקיצור ביחד עלה לנו 540 ש"ח.
אם אתם רוצים לאכול יפני  , חפשו לכם מסעדה אחרת , ואני אומרת לכם למחרת הלכנו לסושיה ליד הבית  לחוויה מתקנת.
לימטויה לא נחזור לעולם ! וגם לא נמליץ !!11!