פורום ביקורת מסעדות
נושא: San Giovanni degli Eremiti, פלרמו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 30/08/2015 | 00:12
1
202

המסעדה עם השם המפואר הזה מחזיקה בכבוד את מקום 11 בסולם המסעדות של הטריפ אדבייזר לעיר פלרמו. לשמחתנו היא גם נמצאת במרחק הליכה קצרה מהדירה שלנו. מיד רשמנו אותה כאופציה מבורכת ליום שנהיה באיזור ולא יתחשק לנסוע לאנשהו
 
ככלל, נסיעה בפלרמו היא חוויה מפרכת במיוחד. את הדרך מהכיוון של הנמל תעופה דווקא ידענו לא רע, תוצאה של שעות מחקר ארוכות מול הגוגל סטריט וויו.
 אבל כל ניסיון הגעה מזווית קצת אחרת הסתכם בהתעקשות של תכנת הניווט להשחיל את הרכב בסימטאות ברוחב סיכה. בשכנוע אנשים לזוז מרביצה באמצע כביש שגלגל מכונית לא נראה בו כבר שנים. ובהגעה לפינות עיר נידחות שהדרך היחידה להמשיך מהם הלאה זה לחזור לאחור.
 
מקום 11 בהליכה מהדירה - מעולה. חוץ מזה ש… כשהגענו היתה להם תקלת חשמל. "עוד 45 דקות" נשמע לנו חשוד, אז החלטנו לחזור בערב.
 
המוטיב החוזר בדיווחים של האדבייזר הוא שזו מסעדה של מקומיים. האף של האישה על סמך הכמה שניות הצצה שם טען בתוקף - מסעדת תיירים. בכל זאת החלטנו לתת צ'אנס
 
חזרנו בערב. שולחן לידנו מדברים באיטלקית. סימן טוב אבל רגע, מה זה הספר שהם מחזיקים ביד? אופס. מדריך טיולים. בקיצור - מקומיים הם לא. קשה להתווכח עם האף.
 
החלטנו שהפעם ניתן למלצרית להמליץ. ביקשנו לטעום מהמאכלים האופייניים של המקום.
 
בהמלצתה פתחנו בשתי מנות ראשונות אופייניות.
 
הראשונה panelle, מעין קאסאדיה עשויה מחומוס. רואים את זה הרבה בדוכנים ברחוב ובשוק. הוגשה כמות יפה. קצת שמנוני אבל סך הכל לא רע.
 
.השניה היתה מצטיינת הארוחה - גלילות סרדינים ממולאות בפירורי לחם מטוגנים, צימוקים, בצל, תפוז ולימון. פשוט מצויין
 
בהמשך הגיע המדרון. ריזוטו דג חרב. בטריפ אדבייזר מישהי הפלידה בשבחים ואמרה שאפילו ביקשה את המתכון מהשף. לא ברור למה. הריזוטו היה יותר אורז רטוב מאשר ריזוטו. נעדרה ממנו לחלוטין המושחתות של ריזוטו ראוי. חתיכות קטנות של דג חרב הלכו לאיבוד בתוכו. מנה לא מוצלחת
 
פסטה, גם היא עם דג חרב ושרימפסים ורוטב פסטו. איזו מנת פסטה אומללה. הרוטב היה דליל ועכור וזה גרר למטה את כל המנה. רוטב לא מוצלח לא בטעם ולא במרקם. אני מאמין שאם אני הייתי מנסה פעם לעשות רוטב לפסטה זו היתה התוצאה. אבל ממני כנראה לא היו מבקשים את המתכון
 
לקטנה הזמנו פסטה עם ראגו. גם הוא כשל במבחן הרוטב.
 
לקינוח הזמנו פנקוטה שהוצעה עם מבחר רטבים ובדרישת הקטנה הזמנו שוקולד. הפנקוטה היתה בסדר. הרוטב שוקולד, שהיה כמובן מריר, הרס לפנקוטה.
 
לסיכום. ראשונות טובות. עיקריות רעות. קינוח מפוספס. לא מזמן דיברנו על האלגוריתם שמסנן דיווחי סרק. הייתי מציע לטריפ רדבייזר לדבג אותו על המסעדה הזו. מקום 11, על פי ההתרשמות שלנו, זה ממש לא.