פורום ביקורת מסעדות
נושא: דייגו סאן  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 30/08/2015 | 08:56
2
456
הייתי סקפטית בנוגע למקום הזה, בעיקר בגלל הוויב ההיפסטרי והביקורות המתנדנדות, אבל היינו באזור אחרי יום הולדת של חברה, רעבים והחלטנו לבדוק את המקום.
 
המקום מעוצב בשילוב של אייקונים נוצריים שמאפיינים קתוליים לטיניים וסמלים קוריאניים שונים, המוזיקה נעה בין מוטאון לקוריאנית והאווירה בהחלט טובה. השירות שניתן היה טוב מאוד. ממש לקראת העזיבה את המקום הפקק קפץ והברמנים כבר התחילו למזוג צ'ייסרים לכולם - בפרפרזה לביקורת על אנסקי, כאן ידעו להתמודד בצורה טובה עם הבעיה.
 
התפריט באתר שלהם לא כל כך מעודכן אז מבחינת הקוקטיילים אני הזמנתי קוקטייל בסגנון בלאדי מרי שמגיע עם סוג'ו וחריפות טובה, הטוגורשי לא באמת נראה  אלא רק שומשום שחור, אבל הקוקטייל היה מצויין הבחור הזמין קוקטייל בשם מנגו לאסי שהיה טעים אבל קצת ביאס שהיה לו טעם של מיץ מנגו מלאכותי.
 
חלקנו שלוש מנות:
כנפי עוף - 8 חתיכות כנפיים שנטען שטוגנו פעמיים ומעל ריבת חלפיניו. לא יודעת אם היה אפשר לקרוא לזה ריבה אבל הרוטב דביק וטעים, המנה פיקנטית. אני לרוב לא אוהבת להתעסק עם כנפיים אבל נהנתי מאוד מאלו.
 
באן דג בטמפורה עם בצל מוחמץ ומיונז מיסו - הדג טוגן במדויק, את המיונז פחות הרגישו וחבל כי היה חסר משהו קצת יותר רטוב במנה. הלחמניות בין הטובות שאכלתי.
 
צ'יזבורגרז - צמד צ'יזבורגרים שמגיעים בלחמניות מאודות, עם צ'דר שיטאקי מוחמץ, חסה, חלפיניו כבוש, מיונז מיסו וחסה. אחד ההמבורגרים הטובים שאכלנו לאחרונה, התלוננתי בפני הבחור שהייתי צריכה להזמין את המנה לבד כי היא טעימה מדי, מה שהוביל אותו להודות שחשב בדיוק את אותו הדבר.
אחרי האוכל הברמנים התפנו להרים צ'ייסרים עם כל יושבי הבר.
 
סך הכל 205 לפני