פורום ביקורת מסעדות
נושא: פריז בקטנה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 06/09/2015 | 09:55
15
787
עדיין לא אכלנו ארוחה נהדרת בפריז, אבל אנחנו לא מתייאשים.
 
אתמול (שבת) קרוק מאדאם מצויין והמבורגר בינוני, עם רוזה קר ובועט, בבית קפה קטן במונמרטר. חצי מהבאגט שזכה כבר פעמיים בתואר הבאגט הטוב בפריז - טרי, מתפצח ולגמרי סימן לזללנות שלי.
ארוחת ערב, שני מטר מהבית במסעדה שוויצרית / סבויארדית - פונדו גבינות מצויין, קרם ברולה גרוע ויין הבית לבן פשוט וטוב.
 
בחנות מקרונים קטנה במונמרטר (ממש מול הפוניקולר התחתון של סקרה קר), קנינו מקרונים אלוהיים (טובים מאלה של ארמה, סלחו לי על הכפירה) - אפרסק עם רוזמרין, פטל עם לבנדר, קשאסה וליים ואחד נוסף שששכחתי. פשוט נפלאים.
 
שישי התחיל בשיטוט בשני שווקים הסמוכים לנו, פטל, חמוציות ואומניות טריים ומצויינים, צדפות שפתחו עבורנו מול העיניים (6 אירו לחמישה), מקרונים של פייר ארמה, פאט או פרויי של אנרי דה לארו, וקפה בדו-מאגו (כי חייבים).
 
ארוחת ערב במיאמה - מסעדה סינית קטנה ואותנטית. מרק עם דמפלינגז שרימפס בשבילי - מרק די חסר טעם והמון כופתאות מצויינות. מרק ורמיצ'לי עם פירורי בשר סרטן לו - די מיותר. ברווז צלוי ואורז מטוגן בצד - בול בפוני !!! בשר הברווז צלוי בדיוק לנקודה הנכונה שבה הבשר עסיסי והעור פריך. מוגש עם רוטב חמים ועשיר ודורש עבודת ידיים רבה האורז המטוגן היה כל מה שהמרקים לא היו - עשיר בטעם, מלא ירקות, שרימפס קטנים ופירורי חזיר.
עם בקבוק יין לבן שילמנו 43 אירו.
 
עוד אכתוב באריכות על הארוחה בל'אמי ז'אן, אבל תקציר המנהלים: שירות נחמד ומקצועי, אוכל בין בינוני לרע, שתי מנות חזה עוף שהוגשו ורדרדות עד כדי חוסר אפשרות לאכול אותן. החליפו אחת מהן ביוזמתם בצלעות עבש. פודינג אורז נפלא, וקפה שהזמנו ואנחנו מחכים לו עד עכשיו.
קיבלנו שני בקבוקוני סיידר קנדי מקוויבק, לקחת הביתה.
 
תהיו טובים