פורום ביקורת מסעדות
נושא: השומר 1 + גלידות באניטה ובארטה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 06/09/2015 | 10:46
524
סיבוב שישי צהריים בלוינסקי. משם לכרמל דרך נווה צדק שם נשנשנו גלידה ראשונה באניטה. תמיד טוב. גלידת ערמונים וקרם אגוזים מצוינת.
אחרי סיבוב קניות קצר בשוק הכרמל קפצנו לארוחת צהריים בהשומר 1.
הפעם ישבתי במסעדונת הקטנה שפתחו לא רחוק מהדוכן. בפעם הראשונה ישבתי על הבר בדוכן ואכלתי את המעורב פועלים המעולה. הפעם הזמנתי את מנת הקבב העירקי עם חציל שרוף בחלה פריכה (36 ש"ח). היה בינוני. החלה הייתה over done והרגישו טעם חרוך מדי. הקבב היה מעט יבש ומעט תפל (וגם קטן יחסית). שאר המרכיבים היו מצוינים. שותפתי הזמינה את מנת קציצות הערוק (קציצות ירקות) שהייתה טובה מאד (32 ש"ח). אני סיימתי את 2 הביסים האחרונים שלה ולטעמי זה היה יותר מוצלח מהקבב שלי. (וזה ראוי לציון היות ואני חובב בשרים מושבע). לפני כן נשנשנו גם סלט עגבניות ופלפל חריף שהיה טעים, טרי ומוצלח, אם כי הייתי שמח שהחריף היה באמת חריף ולא פיקנטי. (את הגרעינים של הצ'ילי הורידו).
אחרי זה קפצנו לגלידרייה Arte הסמוכה וקינחנו בסורבה. אני הלכתי על סורבה אננס ואפרסק לבנדר שהיו טובים מאד (למרירות של הלבנדר צריך להתרגל). שותפתי טעמה את סורבה השוקולד (מעולה) ואת סורבה פירות היער (חמוץ ומעניין. פחות לטעמי). בכל מקרה Arte מסתמנת בעיניי כאחת הגלידריות הטובות בעיר, אם לא ה...