פורום ביקורת מסעדות
נושא: Da, Da & Da - meh  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/09/2015 | 15:38
2
544
הבחור החליט בלילה לשבור כוס ולפצוע את עצמו בצורה שהצריכה מיון, אז אחרי בוקר במיון החלטנו לקפוץ לצהריים מוקדמים במקום בגלל הקרבה לבית והעובדה שעוד לא ביקרנו בו.
 
בשעה 12:20 לערך נכנסנו למקום רק כדי לגלות שעוד לא מגישים צהריים (זאת למרות שתפריט הצהריים מתחיל בשעה 12:00. רק כעשרים דקות לאחר מכן נגשה המלצרית לקחת את ההזמנה כיוון שהמטבח נפתח. התחלה לא מלהיבה אבל ניחא, אנחנו כאן.
 
בעסקית מקבלים ראשונה במחיר העיקרית:
הבחור בחר בגרבדלקס שאמור להגיע עם פטה, אבטיח כבוש ואיולי ווסאבי או משהו בסגנון. אני יכולה לומר שהאבטיח והפטה היו טעימים מאוד. הדג היה במרקם טרי ולא כבוש והווסאבי צבע את האיולי בצבע יפה אבל נתן אפס טעם. כל מרכיב היה נחמד בנפרד אבל ביחד זה פשוט לא עבד, מנה דומה אגב קיימת בתפריט הצהריים הרגיל של המקום. 
אני בחרתי מנה של טרין כבדים שהגיעה עם מריחה של ריבה כלשהי (לפחות לפי הצבע כנראה פירות יער) ושני טוסטונים מיניאטורים. המנה הייתה טעימה אבל מאוד לא נדיבה.
 
לעיקריות הבחור לקח חצי עוף ברוטיסרי עם תפוחי האדמה - הבחור נהנה מהעוף. תפוחי האדמה לא היו להיט למרות הצבע היפה שהיה להם, הם התחננו לאיזשהו תבלין או אפילו טיפה מלח שיחיה אותם.
 
אני במקור רציני לקחת פילה מוסר מהמיוחדים של הום אבל לא היה (שניה וחצי אחרי שפתחו את המטבח כן?) ולכן התפשרתי על קציצות דגים מהתפריט. על פי התפריט המנה צריכה להגיע עם כרובית ובצל צלויים, קרם עדשים וקציפת פטרוזיליה. גם הפטרוזיליה וגם העדשים הגיעו במצב צבירה נוזלי, הקציצות היו מבושלות לגמרי מה שיצר מעין מנה חורפית וכבדה, רחוק שנות אור ממה שדמיינתי לאור התפריט. בגלל שהכל שחה במרק העדשים הרי שהצלייה לא באמת הורגשה והעדשים השתלטו על הכל. המנה הייתה סבירה אבל לא מעבר לכך.
 
כיוון שחיכינו למעלה מ15 דקות שיפנו לנו את הצלחות אחרי שסיימנו לאכול החלטנו שהגלידה בבית תהיה קינוח מוצלח והלכנו.
 
אולי צריך להגיע לשם רק בשביל המאפים.