פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקורים חוזרים- המבורגר גורמה 26 מזעזע ואובן קובן מעולה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 16/09/2015 | 11:21
19
819
חזרתי אחרי שבועיים נוספים בתפוצות- אחרי ימים יפים של אוויר הרים צלול בדנוור ובדאלאס היישר לחום הישראלי ולחמסין, אחרי ארוחת חג חביבה ובושורת טובות לבשר לכל המשפחה חיפשנו מקומות עם מזגן טוב לבלות בהם את הצהריים.
ביום שני בצהרים הלכנו למקום שמאוד אהבנו בעבר,Hamburger Gourmet 26, אזור גן החשמל בשיא שיפוצי הרכבת הקלה-כבדה, בחוץ המקום נראה שומם בפנים מזגן בקושי מצליח לקרר, מוסיקה חזקה מדי שביקשנו להחליש והמלצר טען שבעל הבית לא מסכים שיחלישו יותר מזה...
הזמנו המבורגר קלאסי שכולל בייקון ובצל מקורמל, המבורגר צמחוני שהוא למעשה מוצרלה מטוגנת , ציפס בטטה ו-Chesy fries.
המתנה קצת ארוכה מדי והגיעו ההמבורגרים בלחמניות בריוש גדולות ויפות, הלחמניה הייתה חביבה ומתקתקה וזה היה הדבר הטוב היחיד להגיד על כל הארוחה- ההמבורגר שלי הוזמן מדיום והמלצר טען שככה הוא מגיע, בפועל הגיעה קציצת סטייל מקדולנדס, קטנה ואפורה, עצובה מאוד, לא עסיסית וחסרת טעם בכלל, הבצל המקורמל היה רכרוכי, אפילו הבייקון לא הורגש, המבורגר סתמי שלא עשה חשק לאכול.... במיוחד אחרי מסעש ל שבועיים בארצות הברית.
ההמבורגר הצמחוני שלה סבל מאותה בעיה- בעבר זה היה גוש מוצרלה מטוגן יפה ומוזהב, הפעם זה הייתה חתיכת מוצרלה שהונחה על האסכלה ונשרפה, המוצרלה הייתה ברמה נמוכה ופשוט לא מענינת.
ציפס בטטה היה חביב, מטבל גבינה כחולה היה בטעם של גבינה כחולה הכי זולה שיש בסופר, איולי שום היה חביב ואז הגיע ה- Cheesy fries/
ציפס סמרטוטי ששחה בשלולית שומן שנוצרה מהתכה מהירה מדי של גבינת צ'דר זולה מאוד, הגבינה לא הייתה חמה מספיקה ככה שקיבלנו למעשה גוש של גבינה פושרת על ציפס פושר.
ברחנו משם מהר אחרי ששילמנו 145 שח מופרזים, פעם זה היה אחד מההבורגרים הכיפים וטובים של העיר, עכשיו זה מקום שלא נחזור אליו, ציון הדוקטור 2.5 כי הציפס בטטה היה סביר
 
יום שלישי בצהרים, אובן קובן ברמת החייל, המקום די ריק , גדול וממוזג להפליא, צוות מלצריות צעירות וחייכניות ששמחות להמליץ, להסביר ולהתאים מנות.
מנה של אגדשי טופו ענקית עמוסה בטופו מטוגן בשלמות, סלט אטריות סובה עם פולי אדדמה מרענן וחמצמץ עם רוטב משגע וקיצי.
לעיקריות רופונגי יאקי אודון, טריות אודון עבות ונעימות, מבחר פטריות , נתחי שייטל אדמדמים במרכזם, רוטב סויה מתקתק, מנה נהדרת וכיפית שכיף לשאוב בשפתיים.
בשבילה יאקיניקו טופוג'יו, מנת קארי יפנית עם טופו, מבחר ירוקים ואצות על אורז מאודה דביק מעט ברוטב יאקיניקו מתקתק, מנה ענקית ומלאת טעמים.
היינו מלאים אבל רצינו קינוח והתלבטנו מה לקחת , ואז ראינו קרק פאי בתפריט וכמובן הזמנו חתיכה מהפאי המיתולוגי של קפה 48 שהייתה מושחתת, כבדה, מתוקה וממכרת כרגיל עם תלולית קצפת לא ממותקת בצד, בנוסף קיבלנו על חשבון הבית קינוח שנקרא טיק טק של זוג אצבעות בצק פריך עם קרם דובדבנים וציפוי שוקולד לבן ותה ירקו, קינוח מרענן ומעט חמצמץ שהשלים ארוחה מעולה ביחד עם קנקן ברזל חמוד עם תה יפני נהדר, 210 ש"ח לארוחה ענקית ומאוד ממולצת- ציון הדוקטור 8.5